سامسونگ گلکسی A9 مجوز TENNA گرفت

گوشی هوشمند گلکسی ای ۹ ( Galaxy A9 ) سامسونگ ، یکی از محصولاتی است که این اواخر اطلاعات و اخبار بسیاری از آن منتشر شده است.حالا به نظر می رسد که دیگر چیزی به رونمایی رسمی از این محصول باقی نمانده چرا که گلکسی A9 مجوزهای لازم جهت ورود به بازار چین را از سازمان TENNA این کشور دریافت کرده و طبق معمول تصاویر و مشخصات آن از این سازمان فاش شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان TENNA چین، گلکسی A9 که با کد SM-A9000 شناخته می شود دارای پردازنده ۸ هسته ای که احتمالا از نوع اسنپ دراگون ۶۲۰ است خواهد بود و ۳ گیگابایت RAM نیز در کنار آن، مسئولیت اجرای پردازش های گوشی را بر عهده دارند. نمایشگر ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰*۱۹۲۰ از نوع AMOLED با چگالی پیکسلی ۳۶۷ppi به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش به کمک کارت حافظه microSD از دیگر مشخصات این دستگاه به حساب می آیند. همچنین یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت نیز برای A9 در نظر گرفته شده است.

در بحث امکانات و تجهیزات تصویربرداری، در این لیست آمده که گوشی جدید سامسونگ از یک دوربین اصلی ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره‌مند خواهد بود. گفتنی است گلکسی A9 که ابعادی در حدود ۱۶۷.۷×۸۰.۹×۷.۴ میلی‌متر و وزنی در حدود ۲۰۰ گرم دارد، قرار است در تنوع رنگی خود، دو رنگ سفید و طلایی را جای داده و به‌صورت پیش‌فرض با نسخه ۵.۱.۱ اندروید آب‌نبات‌چوبی به بازار عرضه شود.احتمالا باید در اوایل سال ۲۰۱۶ منتظر این دستگاه با برچسب قیمتی در حدود ۴۵۰ دلار باشیم.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازم خدا رو شکر htc یکم فروش داشت، و الا سامسونگ طبق معمول یه میون رده دیگه می زایید، پدر htc در میومد…