آپشن های جدید کوییک پلاس اتوماتیک

معرفی آپشن های جدید کوییک پلاس اتوماتیک

شرکت سایپا به تازگی سایپا کوییک پلاس اتوماتیک را با آپشن های جدید به بازار عرضه کرد. در ادامه با آپشن های جدید کوییک پلاس اتوماتیک آشنا خواهیم شد.

گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه 19 آذرماه سایپا کوییک پلاس اتوماتیک را به همراه آپشن‌های جدید و با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی نسبت به آبان ماه به بازار عرضه کرد. در همین راستا حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا آپشن های جدید این محصول را تشریح کرد.

لیست آپشن های جدید کوییک پلاس اتوماتیک

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد این گروه همواره با ارتقای کیفیت قطعات، طراحی جدید و ارائه آپشن‌های جدید سعی دارد کیفیت محصولات خود را افزایش داده و رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کند. در همین راستا خودرو کوییک پلاس اتوماتیک از روز شنبه 19 آذر 1401 با آپشن‌های جدیدی نظیر کروز کنترل، کفی سه بعدی و کفی صندوق عقب به همراه صندلی چرم به بازار عرضه شد.

آپشن های جدید کوییک پلاس اتوماتیک

کاظمی طرقی از سایر آپشن های جدید این خودرو به سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، دی لایت، سیستم فرمان برقی و فرمان دی تایپ، رینگ آلومینیومی، نمایشگر کنترل فشار باد تایر، سنسور و دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، کی لس و مولتی مدیا اشاره کرد.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا روز شنبه 19 آذر 1401 خودرو Quik Plus اتوماتیک را با قیمت 287 میلیون و 850 هزار تومان به بازار عرضه کرد که به دلیل اضافه شدن آپشن های جدید، قیمت آن نسبت به آبان ماه حدود 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.