شیائومی بادز 4

هدفون شیائومی بادز 4 با تکنولوژی Hi-Fi و قیمت 100 دلار معرفی شد + ویدیو

شیائومی بادز 4 جدیدترین هدفون بی سیم چینی‌ها است که در رویداد آذر ماه شیائومی معرفی شده و در ادامه قصد داریم تا با مشخصات فنی و قیمت Xiaomi Buds 4 آشنا شویم.

رویداد آذر ماه یا همان دسامبر شیائومی با معرفی گجت‌ها و پرچمداران این برند خوش نام چینی مانند گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو، ساعت هوشمند واچ S2، اسپیکر Sound Pro، مینی کامپیوتر شیائومی هاست و اولین روتر 10 گیگابایتی شیائومی همراه بود که در این مقاله قصد داریم تا با یکی از مهم‌ترین مهمان‌های این مراسم یعنی ساعت هدفون وایرلس Xiaomi Buds 4 به طور کامل آشنا شویم. اما در ابتدای کار از شما دعوت می‌کنیم تا با تیزر تبلیغاتی این گجت همراه شوید.

مشخصات فنی هدفون وایرلس شیائومی بادز 4

جایگاه ایرفون بی سیم شیائومی بادز 4 ، دقیقا در بین شیائومی Buds 4 Pro و Buds 3 قرار می‌گیرد. در همان نگاه اول به هدفون TWS شیائومی بادز 4 ، مطمئنا به یاد ایرپاد اپل خواهید افتاد. طراحی ساقه دار و عدم حضور سری‌های سیلیکونی، مهم‌ترین اِلمان‌های ظاهری در طراحی ایرفون وایرلس Xiaomi Buds 4 به حساب می‌آیند. همچنین دو میکروفون بر روی هر کدام‌ از هدفون‌ها جایگذاری شده و با ضربه زدن به ساقه‌های هدفون TWS Xiaomi Buds 4 می‌توانید عملکرد آن را کنترل کنید.

هدفون بی سیم Xiaomi Buds 4

ایرفون بلوتوثی Xiaomi Buds 4 به دو درایور داینامیکی از نوع مغناطیسی دوگانه‌ با جنس گرافن مجهز شده است که این درایورها در کنار تکنولوژی ANC یا همان نویز کنسلینگ (حذف نویز فعال) و دامنه صدای 360 درجه، مود ترنسپرنسی (حالت شفاف)، لایسنس‌ IPX 54 (مقاومت در برابر پاشش آب)، تکنولوژی LHDC 5.0 برای کیفیت صدای CD و سه میکروفن مجزا برای ایجاد بهترین صدا در حین مکالمه و حذف صدای باد، می‌توانند یکی از جذاب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم میان رده را به شما هدیه دهند.

شیائومی بادز 4

ایرفون وایرلس شیائومی بادز 4 از نظر دوام و عمر باتری هم عملکرد مناسبی را وعده می‌دهد. کیس Xiaomi Buds 4 میزبان پکیج باتری‌های 480 میلی آمپر ساعتی است و داخل هر کدام از ایرفون‌ها هم می‌توانید باتری‌های تک سلولی با ظرفیت 30 میلی آمپر ساعت را پیدا کنید. بنابراین می‌توانید به مدت 6 ساعت از پخش موسیقی (به صورت پیاپی) لذت ببرید و باتری تعبیه شده در کیس هم در هر بار شارژ می‌تواند 30 ساعت دوام بیاورد. همچنین شما می‌توانید ایرفون بی سیم شیائومی بادز 4 را به صورت همزمان به دو دستگاه جدا هم وصل و بین آن‌ها سوئیچ کنید.

به علاوه بد نیست اشاره کنیم که طبق تصاویر منتشر شده و توضیحات بلاگرهای دنیای تکنولوژی، جنس کیس شیائومی بادز 4 در بخش‌های درب و بدنه متفاوت است که جنس قسمت بالایی، کمی حس بهتری را القا می‌کند؛ این در حالی است که قسمت پایینی، چیزی بیشتر از لمس یک پلاستیک بی کیفیت را به انگشتان شما هدیه نمی‌دهد.

رنگ بندی و قیمت ایرفون بی سیم Xiaomi Buds 4

شیائومی بادز 4

هدفون بلوتوثی شیائومی بادز 4 در 3 رنگ متفاوت با نام‌های «سایه ماه»، «نمک سفید دریاچه‌ای» و «چمنی» به بازار خواهد آمد که اگر کمی ساده‌تر بیان کنیم، رنگ‌های Xiaomi Buds 4 به 3 رنگ مشکی، سفید و سبز محدود خواهد شد. در پایان باید به قیمت هدفون بی سیم شیائومی بادز 4 هم اشاره کنیم که طبق توضیحات رسمی، قرار است با برچسب 100 دلار (دقیقا 699 یوان) وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*