ساعت هوشمند شیائومی Watch S2

ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 با سنسور اندازه‌گیر ترکیبات بدن معرفی شد

ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 به عنوان جدیدترین اسمارت واچ Xiaomi با سنسور نوآورانه اندازه‌گیر ترکیبات بدن در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری رونمایی شد.

شیائومی امروز میزبان بزرگ‌ترین رویداد سال خودش بود. رویدادی که در آن از گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۳، ایرباد بی‌سیم پرچمدار شیائومی بادز ۴، رابط کاربری MIUI 14، نخستین مینی کامپیوتر خودش به نام شیائومی مینی هاست و چند محصول دیگر رونمایی کرد. اما یکی دیگر از محصولات مهم شیائومی در این رویداد، ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 بود.

شیائومی واچ اس ۲ نسخه جدید واچ اس ۱ است که سال گذشته عرضه شده بود و اکنون به عنوان رقیبی برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۵ سامسونگ و اپل واچ وارد بازار می‌شود.

امکانات و مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Watch S2

شیائومی این اسمارت واچ را در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌کند. دو دکمه مستطیلی شکل روی فریم سمت راست این ساعت قرار دارند، فریم میانی آن از جنس فولاد ضدزنگ است و یک شیشه یاقوت کبود هم روی صفحه آن کشیده شده است. نسخه ۴۲ میلی‌متری به نمایشگر ۱.۳۲ اینچی و نسخه ۴۶ میلی‌متری این ساعت به نمایشگر ۱.۴۳ اینچی مجهز هستند. پنل هر دو نسخه از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است. ضمن اینکه به لطف طراحی مستحکم و ضد آب خودش، در برابر نفوذ آب تا عمق ۵ متری دوام میاورد.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S2

از نظر مشخصات و امکانات سلامت و تناسب اندام، این ساعت به یک حسگر ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون مجهز است. علاوه بر این به یک سنسور اندازه‌گیر ترکیبات بدن مجهز است که اطلاعاتی مثل درصد چربی، توده عضلانی و حجم پروتئین بدن را اندازه‌گیری می‌کند. برای استفاده از این سنسور کاربران باید دو انگشت خود را روی دکمه‌های کناری ساعت قرار دهند.

این ساعت هوشمند همچنین دمای حرارت پوست بدن را هم اندازه‌گیری می‌کند، به سیستم نظارت روی خواب و استرس مجهز است تمرینات تنفسی و نظارت روی سلامت بانوان را ارائه می‌کند و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

یک میکروفون و اسپیکر روی ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 تعبیه شده که امکان مکالمه بلوتوثی با گوشی را فراهم می‌کند. علاوه بر این میزبان ده‌ها اپلیکیشن مختلف، GPS، بلوتوث ۵.۲ و NFC است. نسخه ۴۶ میلی‌متری آن از یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که برای ۱۲ روز استفاده کافی است. نسخه کوچک‌تر هم به باتری کوچک‌تر ۳۰۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که ۷ روز شارژدهی دارد.

قیمت شیائومی واچ اس ۲

شیائومی نسخه ۴۲ میلی‌متری این ساعت را با قیمت پایه ۱۴۳ دلاری و نسخه ۴۶ میلی‌متری آن را هم با قیمت پایه ۱۵۶ دلاری وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*