ارزان شاسی بلند لوکس 2023

ارزان ترین شاسی بلندهای لوکس بازار در سال 2023

فهرستی از ارزان ترین شاسی بلندهای لوکس سال 2023 را گردآوری کرده‌ایم که چه از نظر طراحی، چه تکنولوژی و چه طراحی جزو برترین محصولات بازار هستند.

خودروهای لوکس محصولاتی همه‌فن‌حریف و ارزشمند برای تمام علاقمندان به اتومبیل‌ها به شمار می‌روند. این خودروها نه تنها از حیث راحتی و تجربه رانندگی محصولاتی بی‌همتا به شمار می‌روند؛ بلکه معمولا به جدیدترین تکنولوژی‌های روز مانند آیرودینامیک فعال، سیستم ترمز مستقل، آینه دیجیتال عقب و نور محیطی جذاب هم بهره می‌برند.

به همین جهت نمی‌توان انتظار داشت که این خودروها محصولاتی ارزان باشند. با این وجود خوشبختانه در سال 2023 برخی از شاسی بلندهای لوکس بازار با قیمت‌هایی ارزان قابل خرید هستند و علاقمندان می‌توانند بدون ترس از ورشکست شدن به خرید آن‌ها فکر کنند!

البته شاسی بلندهای ارزان قیمت معمولا محصولاتی جمع و جور هستند.‌ با این وجود چندین نمونه شاسی بلند متوسط یا فول سایز هم با قیمت‌های اقتصادی قابل خرید خواهند بود.

امروز قصد داریم در گجت نیوز به معرفی تعدادی از ارزان ترین شاسی بلندهای لوکس سال 2023 بپردازیم و هریک را به طور مختصر معرفی کنیم.

ارزان ترین شاسی بلندهای لوکس بازار

Lexus UX 2023

قیمت پایه: 35925 دلار

لکسوس NX 350

با این که لکسوس UX یک خودروی شاسی بلند است؛ اما به طور کامل حس و حال یک خودروی سدان را منتقل می‌کند. موتور این خودرو به طور استاندارد، هیبریدی طراحی شده و قدرت آن تنها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. لکسوس ادعا می‌کند که شاسی و سیستم تعلیق مدل جدید UX را با بهبودهای چشمگیری نسبت به سال گذشته روبرو کرده است.

خودروی لکسوس UX 250h موتوری دو لیتری و چهار سیلندر داشته و در کنار آن از یک موتور الکتریکی با قدرت 181 اسب بخار استفاده می‌کند. از قابلیت‌های استاندارد این خودرو هم می‌توان به گرم‌کن صندلی، گرم کن فرمان و سانروف اشاره کرد.

ولوو XC40 مدل 2023

قیمت پایه: 36،350 دلار

ارزان شاسی بلند لوکس 2023

مدل 2023 از خودروی ولوو XC40 یک شاسی بلند جمع و جور هیبریدی است که شتاب‌گیری بسیار سریع‌تری نسبت به قبل دارد. این خودروی هیبریدی انرژی را در یک باتری 40 ولتی ذخیره کرده و ضمن کاهش مصرف سوخت، آلودگی کم‌تری تولید می‌کند.

مدل پایه از این خودرو یک موتور دو لیتری و چهار سیلندر توربو دارد. همچنین سیستم هیبریدی این خودرو نیز مبتنی بر یک باتری 48 ولتی بوده و به موتور در رسیدن به قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 221 پوند فوت کمک می‌کند. مدل پایه این خودرو (B4) دیفرانسیل جلو بوده و قیمت آن از 36350 دلار آغاز می‌شود. با این حال در صورتی که قصد خرید تریم با امکانات‌تری از این خودرو را داشته باشید، می‌توانید تریم B5 Plus را امتحان کنید.

کادیلاک XT4 مدل 2023

قیمت پایه: 36،295 دلار

کادیلاک XT4

ممکن است مدل 2023 از خودروی کادیلاک XT4 در حد و اندازه‌های خودروهای فوق‌العاده مرسدس بنز و بی ام و نباشد؛ اما همچنان طراحی جذابی داشته و امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. مدل 2023 این خودرو به طور خاص تغییر چندانی با نمونه سال گذشته ندارد. با این حال چندین رنگ جدید به رنگ‌بندی این خودرو افزوده خواهد شد.

این خودرو در سه تریم مختلف لوکس، لوکس پریمیوم و اسپورت تولید شده و از یک موتور چهار سیلندر دو لیتری توربو با قدرت 235 اسب بخار و گشتاور 258 پوند فوت بهره می‌برد. قیمت پایه این خودرو 36295 دلار است که کمی ارزان تر از رقبایی نظیر آئودی Q3 و بی ام و X1 به شمار می‌رود.

آئودی Q3 مدل 2023

قیمت پایه: 38،700 دلار

آئودی Q3

یکی دیگر از ارزان ترین شاسی بلندهای لوکس سال 2023 آئودی Q3 است که سعی کرده با تغییرات جزیی نسبت به مدل سال گذشته توازن مناسبی میان قیمت و عملکرد فنی ایده‌آل ارائه دهد. خودروی Q3 مدل ارزان قیمت‌تری از Q8 به شمار می‌رود که همچنان همان طراحی مدرن را ارائه می‌دهد.

آئودی Q3 دو دیفرانسیل بوده و از یک موتور دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قدرت 184 اسب بخاری داشته و گشتاور 221 پوند فوت تولید می‌کند. این خودرو در سه تریم مختلف روانه بازار شده که توانمندترین آن‌ها قدرت 228 اسب بخاری داشته و گشتاور 251 پوند فوت دارد. خودروی Audi Q3 همانند بی ام و اکس 1 جادار نیست. با این حال می‌توانید مطمئن باشید حدود 12 چمدان در آن جا می‌شود.

بی ام و X2 مدل 2023

قیمت پایه: 36،600 دلار

ارزان شاسی بلند لوکس 2023

با این که بی ام و X2 در بخش موتور کاملا شبیه به X1 است، اما محصول جوان‌پسندتری بوده و از این حیث حتی از سری خودروهای مرسدس بنز کلاس GLB نیز موفق‌تر است. بی ام و مدل سال 2023 خودروی X2 را با ظاهری تهاجمی‌تر از قبل روانه بازار کرده است.

مدل‌های sDrive28i و xDrive28i از بی ام و X2 از موتوری چهار سیلندر دو لیتری و توربو بهره برده و قادر به تولید توان 241 اسب بخار و گشتاور 295 پوند فوت هستند. ایکس 2 همچنین کابین زیبا و خوش‌ساختی دارد؛ هرچند که این کابین از حیث کارایی پایین‌تر از کابین مدل ایکس 1 قرار می‌گیرد.

لینکلن کورسر مدل 2023

قیمت: 38،690 دلار

لینکلن کورسر

خودروی لینکلن کورسر که از حیث اندازه مابین مدل‌های Nautilus و Aviator قرار می‌گیرد، یکی دیگر از ارزان ترین شاسی بلندهای لوکس سال 2023 است. این خودرو عملا مدلی لاکچری از خودروی Ford Escape است که سواری بسیار راحت و اندازه‌ای نسبتا بزرگ را به خریداران ارائه می‌دهد. مدل 2023 از این خودرو همچنین با یک فیس لیفت مختصر روبرو شده؛ به طوری که طراحی چرخ‌ها و انتهای آن با تغییراتی جزیی همراه شده است.

کابین این خودروی لوکس هم امکاناتی متنوع دارد که از میان آن‌ها می‌توان به پانل اطلاع رسانی 13.2 اینچی و نمایشگر گیج 12.3 اینچی اشاره کرد.مدل پایه Lincoln Corsair قدرتی 250 اسب بخاری داشته و با موتور چهار سیلندر دو لیتری خود گشتاور 280 پوند فوت تولید می‌کند.

مرسدس بنز GLA 250

قیمت پایه: 37،500 دلار

مرسدس بنز GLA 250

GLA 250 کوچک‌ترین شاسی بلند مرسدس بنز به شمار می‌رود که تمرکز ویژه‌ای بر روی راحتی، طراحی و ارائه تجربه رانندگی ایده‌آل دارد. این خودرو علیرغم اندازه نسبتا کوچک، طراحی بسیار دقیقی دارد. روی سقف این خودرو ریل‌هایی آلومینیومی تعبیه شده که می‌توان توسط آن‌ها اکسسوری‌های مختلفی برای حمل بار را بر روی دستگاه سوار کرد.

مدل 2023 این شاسی بلند آلمانی از یک موتور دو لیتری و چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قدرت 221 اسب بخار داشته و قادر است گشتاوری 258 پوند فوتی تولید کند. توان موتور توسط یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و دو کلاچه به هر چهار چرخ انتقال می‌یابد.

بیوک Envision

قیمت پایه: 33،400 دلار

بیوک Envision

با این که بیوک انویژن در مقایسه با بسیاری خودروهای دیگر لیست امروز محصول گمنام‌تری است؛ اما کمپانی سازنده تمام تلاشش را کرده تا یک شاسی بلند لوکس و جمع و جور را روانه بازار کند. این خودروی بیوک از موتور ECOTEC چهارسیلندر و دو لیتری توربو بهره برده و دو دیفرانسیل است. بیوک همچنین خودروی شاسی بلندش را به سیستم تعلیق مک فرسون در جلو مجهز کرده تا بتواند هر قشر راننده‌ای را به خرید آن ترغیب کند.

هر سه تریم این خودرو با همین موتور جذاب روانه بازار شده و قادر به تولید توان 228 اسب بخار و گشتاور 258 پوند فوت هستند. علاوه بر این، فضای داخلی Envision هم نسبتا وسیع است؛ به طوری که با خواباندن صندلی‌های پشت می‌توانید 21 چمدان را در این خودرو جا دهید.

لکسوس NX 250

قیمت پایه: 39،755 دلار

ارزان شاسی بلند لوکس 2023

لکسوس NX امسال با طراحی فوق‌العاده، کابین لوکس و پرامکانات و تنوع موتور که از نمونه تنفس طبیعی تا هیبریدی را در بر می‌گیرد، یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند ارزان سال 2021 است. علاوه بر این، حضور تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند دسترسی بدون نیاز به دست، نمایشگر روی شیشه جلو (HUD) و چرخ‌های بیست اینچی تضمین‌کننده ارائه رانندگی بی عیب و نقص توسط این خودرو است.

مدل تنفس طبیعی NX250 امسال از موتوری 2.5 لیتری و چهار سیلندر بهره می‌برد و قادر است قدرتی 203 اسب بخاری تولید کند.‌ قیمت این خودرو بسته به موتور انتخابی و امکانات ممکن است تا 40 هزار دلار هم افزایش پیدا کند.

بی ام و X1 xDrive28i

قیمت پایه: 38،600 دلار

بی ام و X1

مدل 2023 از بی ام و ایکس 1 تمام مشخصات یک خودروی شاسی بلند و لوکس ایده‌آل را دارد و هر بخش از آن، جذابیت را فریاد می‌زند! در مدل 2023 برای نخستین بار شاهد تعبیه یک صفحه نمایش لمسی گسترده و خمیده در X1 هستیم. همچنین طراحی بدنه آن نیز دستخوش تغییراتی شده است و باواریایی‌ها از تیغه‌هایی L شکل در هر گوشه بدنه دستگاه استفاده کرده‌اند.

مدل 2023 از X1 همچنین کشیده‌تر، قدبلندتر و عریض‌تر از مدل‌های پیشین بوده و فضای بیشتری را در اختیار راننده و سرنشینان می‌گذارد. همچنین قدرت 241 اسب بخاری آن نیز از یک موتور دو لیتری و چهار سیلندر خطی TwinPower توربوی بی ام و تامین می‌شود. قدرت این خودرو 13 اسب بخار بیشتر از مدل سال گذشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*