آبگرمکن برقی جدید شیائومی

آبگرمکن جدید شیائومی با قابلیت‌های متفاوت و کاربردی معرفی شد

آبگرمکن برقی جدید شیائومی با توان 2000 وات و مشخصاتی نظیر بهره‌وری انرژی بالا، ویژگی‌ ضدباکتریایی و امکان اتصال به برنامه MIJIA رونمایی شد.

شیائومی از آبگرمکن جدید خود تحت عنوان “MIJIA Smart Kitchen Treasure 7L S1″، در چین رونمایی کرد. محصول جدید خانواده میجیا، گرمایش سریع تا حداکثر 2000 وات را ارائه می‌دهد و از عملکرد ضدباکتری یون نقره پشتیبانی می‌کند. این آبگرمکن قادر است به‌طور مداوم نیازهای آب گرم خانواده را تامین کند.

آبگرمکن برقی MIJIA Kitchen Treasure که ذخیره‌ساز آب نیز نامیده می‌شود، در مقایسه با نسل پیشین خود تا 6 برابر ظرفیت بهتری را ارائه می‌دهد و تمام نیازهای آبگرم خانواده را در هر زمان تامین می‌کند. این وسیله دارای یک آستر بدون درز داخلی است که از نشت آب جلوگیری می‌کند و هم‌چنین از یک لایه عایق متراکم پلی‌اورتان نیز برخوردار است که حرارت 24 ساعته را فراهم می‌کند.

فعالیت ضدباکتریایی یون نقره از رشد باکتری‌های در ورودی، خروجی و آب تا حدود 99.9 درصد جلوگیری می‌کند. بهره‌وری انرژی آبگرمکن جدید شیائومی در مصرف برق، باعث صرفه‌جویی 100 کیلووات ساعت در سال خواهد شد.

آبگرمکن شیائومی

علاوه بر آن، می‌توانید آبگرمکن جدید شیائومی را برای روشن یا خاموش کردن و مدیریت عملیات دوره‌ای، به برنامه اختصاصی MIJIA متصل کنید. این وسیله هم‌چنین از کنترل‌های صوتی، به‌وسیله بلندگوهای XiaoAI نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن‌را به قفل درب‌های هوشمند، دما و رطوبت‌سنج میجیا و چندین دستگاه دیگر اکوسیستم خانه هوشمند MIJIA متصل کرد.

این دستگاه با چندین ویژگی ایمنی برای جلوگیری از برق گرفتگی و نشت آب همراه شده است. در صورت نشتی از سیم برق، آبگرمکن فورا برق را قطع می‌کند تا از حوادثی نظیر برق‌گرفتگی جلوگیری کند. آبگرمکن جدید شیائومی هم‌چنین از تنظیم دمای سه‌مرحله‌ای شامل کم، متوسط و زیاد پشتیبانی می‌کند. آبگرمکن MIJIA Smart Kitchen Treasure 7L در چین با قیمت 499 یوان (72 دلار) به‌فروش می‌رسد. شیائومی فعلا اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این محصول منتشر نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*