روابط عمومی شبکه ای ایران

عنوان تنها روابط عمومی شبکه ای ایران به همراه اول رسید

اپراتور همراه اول موفق شد با کسب بالاترین امتیاز در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران عنوان تنها روابط عمومی شبکه ای ایران را از آن خود کند.

نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران و هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی روز سه شنبه 22 آذر 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین‌المللی نیز حضور داشند.

خانم اتسوکو سوگی‌هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) طی یک پیام ویدیویی در این مراسم از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی قدرت و مدیریت شبکه‌ای در روابط عمومی استقبال کرد و گفت روابط عمومی شبکه‌ای به عنوان جدیدترین مدل روابط عمومی محسوب می‌شود که در بطن و متن آن تمام پیشرفت‌های نظری و عملی روابط عمومی وجود دارد و به همین دلیل الگوی مناسبی برای دست‌اندرکاران روابط عمومی در جهان خواهد بود.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد سند نهایی این رویداد که خطوط اصلی در شکل‌دهی و توسعه روابط عمومی شبکه ای را شامل می‌شود، باید به دست‌اندرکاران روابط عمومی در جهان ارائه شود تا افق جدیدی را در فراوری روابط عمومی جهانی به وجود آورد.

فیلیپ شپرد، دبیر کل انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز طی یک پیام ویدیویی مقوله ارتباطات پایدار را تشریح کرد و گفت روابط عمومی به معنای مدیریت تصمیم‌گیری طبق علایق میان سازمان و ارگان‌ها بوده که در خصوص چیستی، چگونگی و چرایی صحبت می‌کند.

علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم در این مراسم با اعلام این که فضای بین‌المللی رسانه‌ای همانند یک جنگ است، گفت در واقع وسط میدان جنگ روابط عمومی‌ها قرار داریم و در میدان رسانه با فکر و اندیشه مواجه هستیم.

در این رویداد بین‌المللی، استادان و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشست‌های تخصصی درباره روابط عمومی شبکه ای نیز بحث و گفت‌وگو کردند. در ادامه این رویداد هم نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران برگزار شد و در آن از روابط عمومی‌های برتر ایران تقدیر شد.

کسب عنوان تنها روابط عمومی شبکه ای ایران توسط همراه اول

اپراتور همراه اول در ارزیابی‌های علمی و تخصصی انجام شده توانست با کسب بالاترین امتیازات نشان ویژه روابط عمومی شبکه ای را از آن خود کند. در واقع هیئت داوران سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به دلیل اتخاذ رویکرد شبکه ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، استفاده بهینه از تکنیک‌های شبکه‌بندی، شبکه‌سازی و حرکت به سمت استقرار مدل روابط عمومی شبکه ای این نشان را به همراه اول اعطا کردند.

همچنین طبق جمع‌بندی و تصمیم هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه‌ای انتخاب شد و توانست لوح و تندیس این جشنواره را دریافت کند. روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با ماموریت تحقق رویای دیجیتال در تلاش است با ایجاد ارتباطات دیجیتال رسانه‌ای ارتباط خود را با مشترکان و رسانه‌ها تقویت کند و به شکل هوشمند دسترسی ذی‌نفعان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز را فراهم سازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*