تست باتری آیفون 14

تست باتری خانواده آیفون 14

آیا می‌دانید گوشی های خانواده آیفون 14 در زمینه ظرفیت باتری در چه وضعیتی قرار دارند؟ ما در این ویدیو به‌سراغ تست باتری خانواده Iphone 14 رفته‌ایم تا به شما بگوییم کدامیک از گوشی‌های پرطرفدار این خانواده تازه‌نفس، در زمینه باتری حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند.

خانواده آیفون 14 که در حال حاضر جدیدترین گوشی‌های برند آیفون هستند، علاوه بر مشخصات ظاهری، ویژگی‌های سخت‌افزاری، دوربین و… در زمینه باتری هم حرف‌هایی برای گفتن دارند. ظرفیت باتری آیفون‌ها نسبت به سری ۱۳ که سال گذشته عرضه شده، افزایش چندانی نداشته است؛ اما مانند همیشه، پیش از معرفی خانواده آیفون 14، اپل وعده شارژدهی بهتر را به کاربران داد و به‌نظر می‌رسد موفق شده به وعده‌های خود عمل کند.

آیفون 14 با باتری ۳۲۷۹ میلی‌آمپرساعتی، آیفون 14 پلاس با باتری ۴۳۲۵ میلی‌آمپرساعتی، آیفون 14 پرو با باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و آیفون 14 پرو مکس با باتری ۴۳۲۳ میلی‌آمپرساعتی، قرار است در این ویدیو به رقابت با یکدیگر بپردازند و شاهد تست باتری خانواده آیفون 14 باشیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

ویدیوی تست باتری اعضای سری آیفون 14

شما درباره خانواده آیفون 14 چه نظی دارید و احساس می‌کنید کدامیک از این گوشی‌ها در زمینه باتری عملکرد بهتری دارد؟ نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*