ال‌جی V10 رسما در تهران رونمایی شد

یکی از اتفاقات زیبا و خوشایند برای هر ایرانی عرضه شدن محصولات محبوبشان بصورت مستقیم در بازار کشور است. حال طعم شیرین این امر با معرفی رسمی محصول بی‌نظیری مانند گوشی ال‌جی V10 در ایران دو چندان نیز می‌گردد. با ما همراه باشید تا شما را دعوت کنیم به خواندن گزارش اختصاصی گجت نیوز از مراسم رونمایی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۱۰ ( LG V10 ) در تهران.

پنجشنبه سوم دی ماه ۱۳۹۴ در هوای سرد این روزها دعوت شدیم به هتل اسپیناس پلاس واقع در سعادت آباد تهران تا در کنار چای گرم شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید ال‌جی باشیم که قرار است در ایران به صورت رسمی عرضه شود. قبل از شروع کنفرانس خبری، فرصتی داشتیم تا نگاهی از نزدیک به گوشی جدید ال‌جی V10 انداخته و سوالاتی را از مسئولین در مورد آن بپرسیم.

lg-v10

موردی که در ابتدا نظر ما را به خود جلب کرد، قرار داشتن تنها دو رنگ از LG V10 در مراسم بود که با پرسش‌ها متوجه شدیم قرار است در بازار ایران از میان ۶ رنگ موجود، V10 تنها در دو رنگ سیاه و سفید عرضه گردد. همچنین این موبایل بصورت تک سیم کارته خواهد بود و با اینکه کاربران ایرانی علاقه‌ی زیادی به استفاده از دو سیم کارت دارند، خبری از مدل دو سیم کارته نیست. گوشی در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد که به لطف درگاه کارت حافظه‌ی microSD می‌توانید آن را تا ۲۰۰ گیگابایت افزایش دهید.

در این موبایل از تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ که دارای یک پردازنده‌ی ۶ هسته ای‌ است و در کنار آن پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ قرار دارد، استفاده شده. همچنین ۴ گیگابایت رم داشته و از نسخه‌ی اندروید ۵.۱.۱ استفاده خواهد کرد. سپس نگاهی به صفحه‌ی نمایش دستگاه انداختیم. V10 دارای یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی IPS LCD با کیفیتی فوق العاده است، کیفیت رنگ‌ها، کنتراست مناسب و همچنین راحتی متون برای خواندن از جمله نقاط قوت این صفحه بود که به چشممان آمد. یکی از مسئولین در مورد جنس قاب پشت ال‌جی V10 به ما توضیحاتی را داد که از سیلیکون بوده و در درجه‌ی نظامی ساخته شده تا میزان مقاومت گوشی را بالا ببرد.

۲۰۱۵-۱۲-۲۴ ۱۵.۵۲.۵۷

در بالای صفحه‌‌ی اصلی، نمایشگر دومی به اندازه‌ی ۲.۱ اینچ قرار دارد. این صفحه در دو حالت خاموش و روشن بودن صفحه‌ی اصلی قابلیت‌های مختلفی را نمایش می‌دهد، که می‌توان به نمایش اعلانات، تاریخ و زمان و وارد نمودن امضای شما در حالت خاموش و نمایش مخاطبین منتخب، میانبر اپلیکیشن‌های منتخب و میانبر ۵ عدد از آخرین اپلیکیشن‌هایی که به کار برده اید، اشاره کرد. اگر شما در حال گوش دادن به موسیقی نیز باشید، میانبری برای دسترسی سریع به پلیر خواهید داشت تا نیازی به روشن نمودن صفحه‌ی اصلی نباشد. با این حساب میزان مصرف انرژی نیز کاهش می‌یابد.

۲۰۱۵-۱۲-۲۴ ۱۵.۵۴.۰۰

در ادامه مسئولینی از طرف ال‌جی الکترونیکس (LG) از جمله آقای کانگ من لی (Kang Man Lee) مدیر محصول دفتر ال‌جی الکترونیکس بر روی سن آمدند و بعد از صحبتی کوتاه در مورد گوشی LG V10 و رونمایی باشکوهی از آن، شروع به پاسخ دادن سوالات سایت‌ها و رسانه‌ های خبری نمودند.

آقای کانگ من لی به علاقه‌ی ایرانیان نسبت به شبکه های اجتماعی اشاره نموده و گفتند:

ما از علاقه‌ی ایرانیان به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باخبر هستیم و سعی نموده ایم تا کاربران ما بهترین تجربه را با V10 در فضای مجازی داشته باشند، زیرا این موبایل برای تجربه‌ی هرچه بهتر در شبکه های اجتماعی طراحی شده است.

بعد از پایان سختان آقای کانگ من لی از آقای یاشار سیستانی‌پور دعوت شد تا به سن آمده و ال‌جی وی ۱۰ را معرفی نمایند. در سخنان ایشان به چهار ویژگی مهم اشاره شد: مقاومت بالای V10، نمایشگر دوم، دوربین سلفی دوگانه و تنظیمات ویدیو.

در رابطه با مقاومت ویدیو از کیفیت ساخت V10 گفته شد که در کناره های فلزی این گوشی از جنس استیل ضدزنگ SAE  استفاده شده و همچنین ویدیوی تست مقاومتی از سایت Android Authority نمایش داده شد که ویدیوی کامل آن را برای شما قرار داده ایم. ایشان افزودند که گوشی از ۲۶ زاویه‌ی مختلف در فاصله‌ی ۱۲۰ سانتی‌متری از زمین، انداخته شده و بدون هرگونه آسیب دیدن از تست‌ها سربلند بیرون آمده.

صفحه نمایش دوم به عبارتی تجربه‌ی استفاده از چند وظیفگی (Multi tasking) را به نحو احسنت خواهد رساند. این نمایشگر دسترسی‌های متفاوتی را بدون نیاز به استفاده از نمایشگر اصلی به کاربر خواهد داد و برخلاف Galaxy S6 Edge که برای استفاده از لبه ها باید صفحه روشن باشد، شما برای استفاده از نمایشگر دوم نیازی به روشن بودن نمایشگر اصلی ندارید.

LG_V10_Second_Screen.0

شاید در نگاه اول این دوربین اصلی هر گوشی باشد که از اهمیت بیشتری برخوردار است، اما دوربین دوگانه ای که در جلوی V10 استفاده شده توجه همه را به سمت خود جلب کرده است. در جلوی ال‌جی وی ۱۰ از دو دوربین ۵ مگاپیکسلی با رزونه‌ی f/2.0 و f/2.2 استفاده شده که یکی از دوربین‌ها زاویه‌ی ۸۰ درجه داشته و دیگری تصاویری با زاویه‌ی وسیع ۱۲۰ درجه ای‌ می‌گیرد. این امر باعث می‌شود تا لذت تصاویر سلفی دو چندن گردد.

lg-v10-3-620x402

تنظیمات ویدیو از مزیت‌هایی است که قطعا برای کسانی که علاقه دارند تا با گوشی خود بصورت حرفه ای فیلمبرداری کنند، خوشایند خواهد بود. به شما اجازه داده می‌شود تا به لطف تنظیمات دستی ویدیو مانند یک فیلمبردار حرفه ای عمل کنید، همچنین به کمک لرزشگیر قدرتمند و پردازنده‌ی اختصاصی ویدیو، تصاویر بدون کوچکترین تارشدگی ثبت می‌شوند. ضبط صدای پیشرفته نیز کمک می‌کند تا با استفاده از ۳ میکروفون به کار رفته در ال‌جی V10 روی بلندی و جهت صدا کنترل کامل داشته باشید. در ادامه تیزر فوق العاده زیبایی نمایش داده شد که شما را دعوت به مشاهده‌ی آن می‌کنیم.

سپس گفته شد که V10 در حدود دو میلیون تومان قیمت خواهد داشت و از شنبه، پنجم دی بصورت رسمی ال‌جی وی ۱۰ در بازار ایران عرضه خواهد شد. با این قیمت شاهد یک بازار رقابتی خواهیم بود. پس از پایان صحبت‌های آقای یاشار سیستانی‌پور که اطلاعات کاملی در مورد ال‌جی وی ۱۰ در اختیار ما قرار دادند، نوبت به پرسش و پاسخ رسانه ها و سایت‌های خبری رسید که آقای کانگ من لی به همراه ۵ تن دیگر از مسئولین ال‌جی بر روی سن تشریف آورده و به سوالات پاسخ دادند.

پرسش گجت نیوز: خیلی از رقبای شما در پرچم‌داران خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده اند، چرا ال‌جی در V10 از اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده نموده؟ آیا علت این امر برنامه‌ریزی از قبل ال‌جی بوده یا مشکل تولید گرمای اسنپدراگون ۸۱۰ دلیل این تصمیم‌گیری است؟

در جواب پرسش ما آقای یاشار سیستانی‌پور گفتند:

خیلی ممنون از پرسش شما. ال‌جی از اسنپدراگون ۸۱۰ در LG G Flex2 استفاده نموده، اما نبود سیستم خنک کننده‌ی مناسب در گوشی‌های امروزی و تولید گرمای این تراشه باعث شده تا در ال‌جی V10 از اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده گردد. آنچه که ما در نظر داریم رضایت مشتریان ماست و اسنپدراگون ۸۰۸ بدون تولید گرما می‌تواند برنامه ها و بازی‌های پرفدرت را بدون هیچ مشکلی اجرا نماید.

در آخر باید بگوییم که اقدام ال‌جی واقعا جای تقدیر دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته و شاهد حضور قدرتمند دیگر کمپانی‌ها در عرصه‌ های مختلف و تولید یک بازار رقابتی با کیفیت در میهن عزیزمان باشیم. در صورت علاقه می‌توانید با مطالعه‌ی نگاهی نزدیک و بررسی اجمالی گوشی ال جی V10 در مورد این موبایل زیبا بیشتر بدانید.

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*