تصویر قاب پشتی و مشخصات فنی گوشی ال جی جی ۵ فاش شد

گوشی هوشمند ال جی جی ۵ ( LG G5 )، پرچمدار بعدی این کمپانی کره ای ال جی خواهد بود و قرار است پرچم سری پر افتخار G را همچنان بالا نگه دارد. چندی دیروز تصویری از قاب پشتی این گوشی فاش شد که در آن سنسور دوگانه ی دوربین و همچنین دکمه های فیزیکی عقب به نمایش در آمده بودند. در حال حاضر، تصویر کامل قاب پشتی این گوشی به همراه مجموعه شایعاتی از مشخصات احتمالی ال جی G5 منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اولین چیزی که در نگاه به این عکس جدید مورد توجه قرار می‌گیرد، وجود جزئیات بیشتر در مقایسه با تصویر پیشین است. با اینکه در تصویر موجود تنها قاب پشتی قابل مشاهده است اما با نگاه به این عکس می‌توان دریافت که ال‌جی سرانجام فلز را به خانواده ی G اضافه کرده است. به نظر می‌رسد که سنسور های دوربین عقب ( و فلش ) مقداری از سطح خود گوشی برآمده خواهد بود. واضح است که لبه های این گوشی گرد تر طراحی شده اند، این موضوع نوید یک گوشی خوش دست را از پرچمدار بعدی ال جی می‌دهد. البته امیدواریم انحنا های ایجاد شده در چهار طرف این گوشی باعث لغزندگی آن نشوند. لوگوی ال‌جی در وسط قاب جای خوش کرده و همچنین خطوطی که در بالا و پایین نقش بسته اند نشان از آنتن این گوشی دارند.

 تصویر مورد بحث، تنها نیمی از مشخصات لو رفته ی این گوشی بود و اطلاعاتی از طراحی ظاهری این گوشی را در اختیار ما قرار داد. اگر شما به تصویر دومی که در پایین وجود دارد نگاهی بیاندازید، با مشخصات فنی ال جی G5 رو به رو خواهید شد. با توجه به اطلاعات موجود در این عکس، نسل آینده ی پرچمدار ال جی، صفحه نمایش ۵.۲۹ اینچ کیو اچ دی ( ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۶۴۰ پیکسل در هر اینچ ) به همراه ۳ گیگابایت رم خواهد داشت. همانطور که گفتیم، G5 دوربین دوگانه به همراه دارد. اکنون با توجه به اطلاعات درز کرده، این گوشی سنسور های ۱۶ و ۸ مگاپیکسل در پشت خواهد داشت و در جلو تنها قرار است شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی باشیم.

LG-G5-leaked-specs_1 copy

این شایعه استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان تراشه ال جی G5 را تایید نکرد؛ اما با نام بردن پردازنده ی گرافیکی آن مشخص شد که اینبار آدرنو ۵۳۰ به کار خواهد آمد و البته همانطور که آگاهی دارید، این پردازشگر گرافیکی در اسنپدراگون ۸۲۰ به کار برده شده است.

 این دسته از شایعات، تمام چیزی بود که از ال جی G5 در دست داریم. گوشی مذکور اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد و تا آن زمان شایعات و جزئیات بیشتری از آن ارائه می شود. با اینکه شایعات حال حاضر، تقریبا کامل به نظر می‌رسند اما انتظار داریم در زمان پیش رو تا رونمایی از این محصول، تصاویر بیشتر و جزئیات به مراتب کامل تری فاش شود.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. روی کاغذواقعاگوشیهای شیاءومی خوب وارزان هستندولی درعمل بایددیدچگونه هستندفقط مشگل نبودپشتیبانی درست حسابی فعلادردسراین گوشیها هست
    اگراین مشکل رفع شوداین گوشیها ارزش خریدبالایی دارند

  2. سلام . به نظر شما احتمال اینکه در شیائومی می ۵ اسکنر چشم استفاده شود وجود خواهد داشت؟

    • رندر شیائومی می۵ با وجود یک دکمه ی هوم منتشر شده که بی شک با اسکنر اثر انگشت ادغام میشه و احتمالا از دو اسکنر برای انلاک استفاده نمیکنه. اما راجب جی۵ که اسکنری تو نسل های قبلی نداشته، میشه احتمال داد که اسکنر عنبیه چشم بهش اضافه بشه

  3. با سلام متشکرم برای پاسخ دادن شما به سوال قبلی که داشتم ، ومی خواستم بپرسم به نظر شما این گوش زودتر رونمایی خواد شود یا شیائومی mi 5 وکدام یک نسبت به قیمت احتمالیشان به صرفه تر خواهند بود؟ باتشکر فراوان

    • ال‌جی جی ۴ زود تر رونمایی میشه، اما با توجه به استراتژی که شیائومی برای محصولاتش داره و البته کمی علاقه ی شخصی، شیائومی می ۵ خرید عاقلانه تری به نظر میرسه.

  4. ایا از زمان عرضه وقیمت این محصول اطلاعاتی در دست دارید

    • در رابطه باقیمت هنوز جزئیاتی موجود نشده. اما از نظر تاریخ معرفی، با توجه به اینکه ال‌جی G4 در آوریل امسال رونمایی شد، انتظار داریم G5 هم در اوایل سال ۲۰۱۵ و احتمالا در اردیبهشت رونمایی بشه.