فیلم Oppenheimer

تصاویر جدید فیلم Oppenheimer را تماشا کنید؛ بازگشت باشکوه نولان

در این مطلب به تصاویر جدید فیلم Oppenheimer – اوپنهایمر، جدیدترین اثر کارگردان مشهور یعنی کریستوفر نولان می‌پردازیم.

فیلم Oppenheimer – اوپنهایمر تاکنون یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سال 2023 بوده است. یکی از حواشی این فیلم، ماجرای انفجارهای هسته‌ای آن است. گفته شده به علت موضوع فیلم که درمورد رابرت اوپنهایمر یا همان پدر بمب اتمی‌ست، لازم بوده که چندین صحنه انفجار تهیه و تولید شود. اما ماجرا زمانی غیرمترقبه می‌شود که نولان اعلام می‌کند برای تهیه این صحنه‌ها قرار است انفجاری واقعی و بدون کمک از جلوه‌های ویژه ایجاد شود! او فیلم جدیدش را چالش‌برانگیزترین اثر خود توصیف کرده.

جی. رابرت اوپنهایمر فیزیکدان آمریکایی بود که استاد دانشگاه کالیفرنیا، برکلی نیز به شمار می‌رفت. اوپنهایمر از جمله افرادی بود که در جنگ جهانی دوم به ساخت جنگ افزارهای اتمی پرداخت و با این عمل لقب پدر بمب اتمی را از آن خود کرد. شخصیت این فیزیکدان مشهور را، کیلیان مورفی بازیگر مشهور و موفق بازی می‌کند. در کنار مورفی بازیگران مطرح دیگری چون مت دیمون، امیلی بلانت و رابرت داونی جونیور به ایفای نقش می‌پردازند.

حال اولین تصاویر رسمی از فیلم Oppenheimer منتشر شده است که در آنها شاهد پشت صحنه فیلم و مراحل فیلمبرداری هستیم. در برخی از این تصاویر علاوه بر مورفی، امیلی بلانت و رابرت داونی جونیور را مشاهده می‌کنیم که به ترتیب در نقش‌های کاترین اوپنهایمر و لوئیس اشتراوس در فیلم حضور دارند.

فیلم Oppenheimer

سکانسی از فیلم Oppenheimer

فیلم Oppenheimer

رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس

فیلم Oppenheimer

رابرت و کاترین اوپنهایمر

فیلم Oppenheimer

کریستوفر نولان و کیلیان مورفی در پشت صحنه

فیلم Oppenheimer در تاریخ 30 تیر 1402 اکران میشود و انتظار داریم یکی از بهترین فیلم‌های سال 2023 باشد. نولان که در کارنامه خود آثار بینظیری چون میان ستاره‌ای، شوالیه تاریکی، تلقین و تنت را دارد، این بار قرار است با اوپنهایمر مخاطبین را شگفت‎زده کند.

نظر شما در مورد اوپنهایمر چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند به اندازه دیگر آثار نولان موفق عمل کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*