خودرو آینده پژو

پژو با این خودرو، آینده را به تصویر کشیده است + ویدیو

پژو کانسپت اینسپش در راه است. محصول جدید و خودرو آینده پژو تمام الکتریکی بوده و قرار است به‌زودی در نمایشگاه CES 2023 به‌شکل رسمی معرفی شود.

شرکت پژو فرانسه با انتشار ویدیوی از محصول جدید خود با نام کانسپت اینسپشن پرده برداشت. این خودرو که در تاریخ 15 دی‌ماه در جریان نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس آمریکا به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد، تمام الکتریکی بوده و از طراحی ظاهری و داخلی جذابی بهره می‌برد.

ویدیویی از پژو کانسپت اینسپش

در نمای جلو چراغ‌ها و جلوپنجره در یک راستا قرار گرفتند که چنین ترکیبی نمای جذابی را به‌وجود آورده است. در وسط جلوپنجره نیز لوگویی مشابه E-Legend 2018 خودنمایی می‌کند. طراحان برای نمای عقب نیز چراغ‌های باریک به‌شکل عمودی را در نظر گرفتند که طراحی آن با سایر محصولات این خودروساز فرانسوی متفاوت است. البته طراحی این بخش هم باز هم به E-Legend 2018 شباهت دارد.

پژو

شرکت پژو طبق استراتژی جدید خود سعی دارد تا سال 2024 تمام محصولات معنوی خود را الکتریکی‌سازی کند و در سال 2030 فقط به تولید خودروهای تمام برقی روی بیاورد. در همین راستا این خودروساز همانند شرکت سیتروئن سعی دارد محصولات را با الهام از محصولات قدیمی خود تولید و به بازار کند و به همین دلیل این محصول جدید نیز به خودرو برقی E-Legend شباهت دارد.

پژو

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده و این خودروساز فرانسوی قصد دارد در جریان نمایشگاه CES 2023 که در تاریخ 15 دی‌ماه در لاس وگاس برگزار می‌شود به‌شکل رسمی از این خودرو پرده‌برداری کند. از این رو طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات کاملی از این خودرو تمام برقی خواهیم بود.