فوتون Just Pickup

پیکاپ غول پیکر فوتون Just Pickup معرفی شد

فوتون Just Pickup جدیدترین پیکاپ این شرکت چینی است که رونمایی شده و در ادامه به معرفی مشخصات فنی و امکانات رفاهی آن می‌پردازیم.

مشتریان امروزی به طرز فزاینده‌ای به‌دنبال خرید بهترین پیکاپ‌های موجود بازار هستند و شرکت‌های خودروسازی هم از این موضوع اطلاع کافی دارند. دیگر دوران سدان‌های اسپرت و خانوادگی و شاسی بلندها به سر آمده و دوران پیشتازی پیکاپ‌ها است. این خودروهای بعضا غول‌پیکر توانایی‌ها و کاربردهای بسیاری از آفرود گرفته تا حمل بار و سفرهای کوهستانی دارند.

فوتون Just Pickup رونمایی شد

شرکت فوتون به‌تازگی از پیکاپ جدید خود رونمایی کرده است. این پیکاپ فول سایز ظاهر جذاب و آمریکایی‌واری دارد و سازندگان آن امیدوارند فروش خوبی را تجربه کند. فوتون اعلام نکرده که نام این پیکاپ چیست و در حال حاضر نام جاست پیکاپ (Just Pickup) برای آن در نظر گرفته شده است.

فوتون Just Pickup

کمپانی فوتون از عرضه این خودرو دو هدف عمده دارد: نخست آن که می‌خواهد شمای کلی از سگمنت جدید خودروهای تجاری و کارش را به جهانیان نشان دهد و هدف دوم، نمایش و رونمایی از پلتفرم جدید این کمپانی است. این پلتفرم برای آفرودرهای سنگین طراحی شده و جذاب به‌نظر می‌آید.

طراحی ظاهری Just Pickup

پیکاپ جدیدی که فوتون از آن رونمایی کرده، یک آفرودر بادی آن فریم (Body on Frame) محسوب می‌شود و دارای دو کابین و فول‌سایز است. Just Pickup وجوه اشتراک بسیاری با آفرودرهای آمریکایی دارد و کافی است نگاهی به نمای جلوی این خودرو بیندازید تا متوجه شباهت چراغ‌های آن با پیکاپ رم 1500 بشوید.

المان‌هایی نظیر کاپوت عضلانی و زیبا و به‌کارگیری قاب‌های پلاستیکی ضخیم در لبه گلیگرها باعث شده تا چهره این محصول فوتون جان‌سخت و تنومند به‌نظر برسد. در نمای پشت هم بدون شک می‌توان رگه‌های بسیاری از خودرو فورد 150 دید. در حد فاصل چراغ‌های نمای پشت قاب پلاستیکی با لوگوی فوتون باعث پدید آمدن چهره آمریکایی برای این پیکاپ شده‌اند.

یکی از اقدامات خلاقانه و جدید چینی‌ها در ساخت پیکاپ‌ها، استفاده از سقف شیشه‌ای است که پیش‌تر در هیچ یک از محصولات آفرودی نظیر نداشته است.

همچنین بخوانید:

مقایسه فوتون تونلند G7 با بهمن G9؛ پیکاپ های جدید بازار ایران

امکانات رفاهی و ایمنی Just Pickup

فوتون Just Pickup

از این خودرو هنوز اطلاعات جامع و دقیقی در دست نیست و باید منتظر جزئیات تکمیلی بود؛ ولی تا آن موقع می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، رانندگی نیمه خودکار، سیستم ترمز اضطراری، رادار بین خطوط، تابلوخوان، نور بالای خودکار، سیستم پایش چراغ‌های عبور و توقف تقاطع‌ها اشاره کرد.

مشخصات فنی و تاریخ عرضه Just Pickup

زیر کاپوت پیکاپ جدید فوتون یک پیشرانه هیبریدی خفیف تعبیه شده که حجم 2.5 لیتری دارد و توربودیزل است. این موتور می‌تواند حداکثر قدرت 150 اسب بخار را تولید کند و انرژی خود را از یک پیشرانه برقی 48 ولتی دریافت نماید؛ کاری که فوتون برای سیستم پیشرانه کرده در کل جهان بی‌بدیل است. آنها در واقع از سیستم هیبرید خفیف به‌همراه موتور احتراق داخلی توربودیزل استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این گفته شده برخی از مدل‌های Just Pickup قرار است تا 367 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند. شرکت فوتون طی سالیان اخیر با ایران خودرو دیزل همکاری کرده و فوتون تونلند یکی از یادگارهای این خودروساز چینی برای بازار است. آیا Just Pickup هم به بازار ما راه می‌یابد یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*