پیشگویی قهرمان جام جهانی فوتبال

پیشگویی عجیب و درست یک شرکت بازی سازی از قهرمان جام جهانی فوتبال برای چهارمین بار

پیشگویی قهرمان جام جهانی فوتبال برای چهارمین دوره متوالی از سوی استودیو بازی سازی EA Sports تعجب کاربران را به‌دنبال داشته است.

شب گذشته پس از یک رقابت جذاب و نفس گیر بین فرانسوی‌ها و آرژانتینی‌ها، بالاخره لیونل مسی به آرزوی کودکی خود رسید و نه‌تنها جایزه بهترین بازیکن جام جهانی را دریافت کرد، بلکه تیم خود را با گل‌های زیبا و بازی بی‌نظیر به جایگاهی رساند که لایقش بودند.

پیشگویی قهرمان جام جهانی فوتبال توسط EA Sports

پیشگویی قهرمان جام جهانی فوتبال

حواشی جام جهانی کمی از اصل بازی‌ها ندارد و اگرچه تمامی تمرکزها روی بازی‌های حساس و طاقت‌فرسای داخل زمین است، اما پیش می‌آید لحظاتی که خارج از مستطیل سبز حوادثی رخ دهد. شاید کمتر کسی توجه کرده باشد، اما حقیقت دارد که استودیوی بازی سازی EA Sports چهار مرتبه پیاپی قهرمان جام جهانی را به درستی حدس زده است!

برای کاربران و بینندگان مسابقات جام جهانی جای تعجب است که این استودیو بازی سازی چگونه و با چه ابزاری چنین دقیق برنده‌های ادوار جام جهانی را پیش بینی می‌کند که مو لای درزش نمی‌رود. در واقع قبل از این که تورنومنت جام جهانی آغاز شود، این شرکت با کمک رنکینگ مخصوص به جام جهانی که در حالت‌های کیک آف و تورنومنت قرار دارند اقدام به پیش‌بینی کرده است.

پیشگویی قهرمان جام جهانی فوتبال

دیشب دیدیم که آرژانتین با این که در نیمه دوم بازی عقب افتاد و افت کرد، ولی باز هم توانست 3 بر 2 جلو بیفتد، ولی امباپه باز هم گل کاشت و توانست فرانسوی‌ها را برای لحظات کوتاهی خوشحال کند. سرانجام با برتری آرژانتین در پنالتی، مسی و تیمش جام طلایی را از مدافع عنوان قهرمانی پس گرفتند.

البته EA اسپرت پیش‌بینی‌های دیگری در خصوص کفش طلا و سایر جایزه‌ها کرده که متاسفانه درست از آب درنیامده‌اند، اما مهمترین پیش بینی آنها قهرمان جام جهانی بوده که درست پیش‌بینی شده است. در دوره‌های قبل هم این استودیو اعلام کرده بود اسپانیا، آلمان و فرانسه برنده جام جهانی 2010، 2014 و 2018 می‌شوند و هر بار پیش‌بینی‌هایش صحیح بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*