دانگ فنگ آئولوس AX7

دانگ فنگ آئولوس AX7 ، یک شاسی بلند چینی دیگر در راه ایران + مشخصات و عکس

دانگ فنگ آئولوس AX7 به‌عنوان یک شاسی بلند چینی جدید در راه بازار ایران است. در ادامه با مشخصات این خودرو چینی آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است یکی از شرکت‌های خودروسازی داخلی که مدتی قبل تاسیس شده قصد دارد طی همکاری با شرکت چینی دانگ فنگ شاسی بلند جدیدی را با نام آئولوس AX7 مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند.

مشخصات دانگ فنگ آئولوس AX7

دانگ فنگ آئولوس AX7

این شاسی بلند چینی که در برخی از بازارها با نام فنگ شن AX7 نیز به‌فروش می‌رسد دارای تیپ‌های مختلفی بوده و برخی از تیپ‌های آن از ظاهری ساده و برخی دیگر از ظاهری اسپرت و خشن بهره می‌برند. به‌طور کلی این خودرو از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی در سطح مناسبی قرار دارد و می‌تواند نگاه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.

دانگ فنگ آئولوس AX7

آئولوس AX7 در بازارهای جهانی به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 187 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT یا گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

دانگ فنگ آئولوس AX7

از امکانات نسخه فول این شاسی بلند چینی نیز می‌توان به دوربین 360 درجه، تهویه اتوماتیک، سقف پانوراما، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، جلوآمپر دیجیتال و تریم داخلی چرم مصنوعی اشاره کرد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از شرکت مونتاژکننده این خودرو در ایران منتشر نشده و به همین دلیل مشخص نیست این شاسی بلند دقیقا با چه مشخصات فنی و سطح امکاناتی روانه بازار ایران خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*