عرضه بنزین سوپر

مشکل عرضه بنزین سوپر در کشور حل شد

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت مشکل عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت تهران برطرف شد.

سعید برخوردار، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران عنوان کرد فرایند تولید و توزیع بنزین سوپر به‌دلیل نیاز به اورهال برخی پالایشگاه‌های کشور و همچنین به‌دلیل برخی مسائل فنی متوقف شده بود؛ اما از این هفته تولید و تحویل بنزین سوپر از سر گرفته شده و در حال حاضر در جایگاه‌های مختلف این نوع بنزین در دسترس مردم است.

حل مشکل عرضه بنزین سوپر

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در ادامه گفته‌های خود بیان کرد اگر مردم در یک جایگاه نتوانستند بنزین سوپر تهیه کنند، با مراجعه به سایر جایگاه‌های همان محدوده می‌توانند به این نوع سوخت دسترسی داشته باشند.

طبق گفته برخوردار، در مناطق مختلف تهران اعم از شرق، غرب، مرکز و شمال پایتخت، در حال حاضر فرایند توزیع بنزین سوپر در حال انجام است؛ اما ممکن است برخی جایگاه‌های عرضه تمایلی به دریافت بنزین سوپر نداشته نباشند. البته هم‌اکنون این نوع سوخت در تمامی جایگاه‌های پرفروش و پرمتقاضی در دسترس است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به توزیع روزانه حدود 600 تا 700 هزار لیتر بنزین سوپر در تهران، گفت از ابتدای هفته آینده نیز عرضه بنزین سوپر در سراسر تهران بدون مشکل و بر اساس روال عادی به انجام خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*