موتورسیکلتی که پرواز می کند

1236 Bullet که یک موتورسیکلت با 4 بال کوچک و بزرگ است، می‌تواند با سرعتی بیش از 480 کیلومتربرساعت در ارتفاع 30 سانتی‌متری زمین پرواز کند. پیشرانه جت انرژی مورد نیاز این پرواز را تأمین خواهد کرد.
بدون‌ شک 1236Bullet یک موتورسیکلت استثنایی است. این موتورسیکلت 4 بال و یک بالچه انتهایی دارد و به کمک آنها و یک پیشرانه جت، می‌تواند با سرعتی بیش از 480 کیلومتربرساعت در ارتفاع 30 سانتی‌متری زمین پرواز کند.
کافی است موتورسوار مهارت کافی برای راندن موتور و بلند کردن چرخ جلوی آن از زمین را داشته باشد تا به کمک نیروی پیشرانه جت و بال‌ها، موتور به پرواز درآید و در ارتفاع 30 سانتی‌متری زمین پرواز کند. مطمئنا در این حالت، سرعت موتور بالاتر از هنگام حرکت آن روی زمین خواهد بود و تغییر جهت و مانور برای موتورسوار به مراتب ساده‌تر است.
درون بال‌های میانی این موتور نیز امکان ذخیره سوخت وجود خواهد داشت. این باک اضافی به موتورسوار کمک می‌کند در حالی که با سرعتی بیش از 480 کیلومتربرساعت به سوی مقصد حرکت می‌کند، چندان نگران اتمام سوخت وسیله‌نقلیه‌اش نباشد.
چنین سرعت و قدرت حرکتی شاید برای بسیاری از علاقمندان به موتورسیکلت وسوسه‌انگیز نباشد اما می‌تواند بسیاری از دوستداران سرعت و هیجان را به داشتن چنین موتورسیکلتی تشویق کند.

مشاهده فیلمی از این موتور سیکلت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*