Rise of the Tomb Raider ماه آینده برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد

به ۲ ماه نمی‌رسد که نسخه‌ی جدیدی از سری بازی مهاجم مقبره به نام Rise of the Tomb Raider برای کنسول‌های مایکروسافت عرضه شده. حال خبری به دستمان رسیده مبنی بر این که قرار است به زودی این بازی زیبا برای کامپیوتر شخصی نیز عرضه شود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید

بازی «خروش مهاجم مقبره» (Rise of the Tomb Raider) یکی از بازی‌های است که مایکروسافت طبق توافقی که با سازنده داشته، توانسته این بازی را بصورت موقت به انحصار کنسول‌های خود Xbox 360 و Xbox One درآورد. هرچند دارندگان کنسول‌های PS4 و PS3 برای انجام این بازی باید صبر کنند، اما با توجه به لیستی که در استیم زده شده، بازی «خروش مهاجم مقبره» قرار است که ماه آینده برای کامپیوترهای شخصی نیز عرضه گردد.

همانطور که گفتیم امروز لیستی در استیم زده شد که بازی را برای عرضه در ژانویه‌ی ۲۰۱۶ قرار داده است و به همراه یک توضیح کامل از بازی و نقد‌های مثبتی که داشته‌، کاربران استیم را سورپرایز کرد. جالب است بدانید که تنها ۷ هفته از عرضه‌ی بازی برای Xbox 360 و Xbox One گذشته و قرار است برای کامپیوتر‌های شخصی نیز عرضه شود. البته هنوز ابتدای راه هست و به احتمال زیاد در هفته‌ی آینده سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی نیز معرفی خواهند شد.

e336b72497_story

نظر خود را در مورد این‌ بازی‌ زیبا و عرضه‌ی آن بر روی PC با ما در میان بگذارید. آیا علاقه به تجربه‌ی این بازی دارید؟

منبع: Steam

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اقا سلام خسته نباشید این بازی رو میشه با DirectX 11.2 بازی کرد یا نه؟؟ یا نیاز به DirectX 12 داره؟؟؟

    :Afraid:

  2. من عاشق سری بازیهای تام رایدر هستم خدا کنه زودتر بیاد :Pleasure: