ام وی ام X55 پرو IE

تفاوت ام وی ام X55 پرو IE با ایکس 55 پرو چیست و چه چیزهایی تغییر کرده است؟

ام وی ام X55 پرو IE مدتی قبل به‌عنوان نسخه جدید ام وی ام ایکس 55 پرو به بازار عرضه شد؛ اما این دو نسخه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

مدیران خودرو در ابتدای سال 1401 شاسی بلند جدیدی را با نام ام وی ام ایکس 55 پرو به بازار ایران عرضه کرد که با ظاهر جوان‌پسند خود توانسته بود نگاه بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT9 به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این خودرو در نسخه اسپرت می‌تواند ظرف مدت 10 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. پیشرانه این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتری را به همراه دارد. از این رو این شاسی بلند جذاب از لحاظ مصرف سوخت خودرویی کم‌مصرف بوده و برای شهرهای پرترافیک بازار ایران نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

ام وی ام X55 پرو IE

ام وی ام ایکس 55 پرو از امکاناتی چون مانیتور 10.25 اینچی لمسی، سیستم انتخاب حالت رانندگی اکو و اسپرت، فناوری هوشمند ترمز پارک برقی و سیستم نگه‌دارنده خودرو یا اتوهلد، کول باکس، دوربین 360 درجه، کابین آکوستیک و سیستم کنترل پایداری ESP بهره می‌برد.

جزئیات عرضه ام وی ام X55 پرو IE 

هرچند ام وی ام ایکس 55 پرو خودرویی پرآپشن محسوب می‌شود، اما مدیران خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان خود نسخه IE این خودرو را نیز به‌تازگی به بازار عرضه کرده که علاوه بر امکاناتی که به آن اشاره شده از آپشن‌های جدیدتری هم بهره می‌برد. از این رو از تفاوت‌های ام وی ام X55 پرو IE با ایکس 55 پرو فقط می‌توان به وجود دو آپشن جدید در نسخه IE اشاره کرد.

ام وی ام X55 پرو IE

ام وی ام X55 پرو IE نسبت به نسخه قبلی خود اکنون از دو آپشن جدید رفاهی و ایمنی بهره می‌برد. در واقع مدیران خودرو برای این شاسی بلند چینی یک شارژر بی‌سیم گوشی موبایل را در نظر گرفته و تعداد کیسه هوای ایمنی آن را نیز از 4 به 6 ایربگ (شامل دو کیسه هوای پرده‌ای) افزایش داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*