خلق عکس صنعتی با هوش مصنوعی

آیا باور می‌کنید که این عکس ها را هوش مصنوعی خلق کرده باشد؟

یک عکاس موفق به خلق عکس های صنعتی برای مشاغل مختلف به کمک هوش مصنوعی و بدون لوکیشن و یونیفورم‌های آن کسب‌و‌کارها شده که نتایج آن دیدنی است.

هوش مصنوعی به یک عکاس کمک کرده تا تنها با گرفتن چند عکس از چهره مدل‌هایش بدون آنکه نیازی به پوشیدن یونیفورم مخصوص مشاغل مختلفی باشد، عکس‌های تجاری فوق‌العاده‌ای را خلق کند. این فناوری توسط Karppinen توسعه پیدا کرده است و برای عکاسی تجاری از آن استفاده می‌شود.

او می‌گوید طی یک سال اخیر مطالعات زیادی را در مورد توانمندی هوش مصنوعی در تولید تصویر انجام داده اکنون توانسته به لطف این روش جدید، تصاویری با کیفیت مطلوب را تولید کند.

خلق عکس صنعتی با هوش مصنوعی

در این پروژه این عکاس تصاویر خیلی معمولی را از مدل‌های خودش گرفته است. اما سپس هوش مصنوعی به آن کمک کرده تا زندگی جدیدی به تصاویرش ببخشد. به‌طور خلاصه، این روش به شما اجازه می‌دهد با کمک هوش مصنوعی از یک فرد در هر مکان و با هر لباسی که دوست دارید تصویربرداری کنید. همه این کارها توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود و نیازی نیست لزوماً مدل و شما به آن مکان رفته یا آن یونیفورم خاص را تن مدل کنید.

خلق عکس صنعتی با هوش مصنوعی

بعد از اتمام تصویربرداری، کارپینن عکس‌هایی سلفی را هم از مدل‌هایش گرفته است تا مدل هوش مصنوعی سینت سایزر تصاویر را بهتر آموزش دهد. او از هر مدل در مجموع ۲۰ تصویر مختلف را ثبت کرده است. از اینجا کار هوش مصنوعی آغاز می‌شود. این عکاس از هوش مصنوعی‌های متفاوتی برای رسیدن به نتایج دلخواه خودش استفاده می‌کند. او می‌گوید برای به‌دست آوردن بهترین نتایج، باید از چندین هوش مصنوعی مختلف استفاده کرد.

نتایج به‌دست آمده تصاویر فوق‌العاده جذاب و باکیفیتی هستند. البته اگر خیلی ریزبینانه به آن‌ها نگاه کنید شاید متوجه شوید که توسط هوش مصنوعی خلق شده‌اند. اما هر چه که هست این تصاویر نیاز به حضور در لوکیشن‌های مختلف و پوشیدن لباس‌های کسب‌و‌کارهای متفاوت برای عکاسی صنعتی را از بین خواهد برد. در واقع فقط باید از مدل خود در یک اتاق ساده عکاسی کنید و بقیه کار را به هوش مصنوعی بسپارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*