نیسان کیکس و نیسان سانی

نیسان کیکس و نیسان سانی به ایران می‌آیند + عکس و مشخصات

خبرها حاکی از آن است که نیسان کیکس و نیسان سانی به‌زودی به ایران خواهند آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این دو خودرو ژاپنی آشنا خواهیم شد.

یکی از واردکنندگان طی همکاری با یک خودروساز بخش خصوصی قصد دارد از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس چند مدل از محصولات نیسان را به بازار ایران عرضه کند. طبق شنیده‌ها، این واردکننده به‌زودی نیسان کیکس و نیسان سانی را به بازار ایران خواهد آورد. از این رو قصد داریم در ادامه شما را با مشخصات و امکانات این دو خودرو ژاپنی آشنا کنیم.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

شرکت ژاپنی نیسان، شاسی بلند کیکس را به‌عنوان جایگزین اقتصادی جوک به بازارهای مختلف عرضه کرده است. قیمت نسخه فول آپشن این خودرو در کشورهای حاشیه خلیج فارس به 19 هزار یورو می‌رسد و با توجه به سقف واردات 20 هزار یورویی برای ورود به ایران مشکلی نخواهد داشت.

نیسان کیکس

نیسان کیکس در کشورهای حاشیه خلیج فارس با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی به فروش می‌رسد که می‌تواند قدرتی برابر با 118 اسب بخار و گشتاور 149 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT ایکس ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

نیسان کیکس

از جمله امکانات شاسی بلند کوچک نیسان کیکس می‌توان به سیستم صوتی حرفه‌ای BOSE، ترمز پارک برقی، فناوری LED چراغ‌ها، فرمان کمکی برقی، سنسور باران، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، ترمز اضطراری هوشمند، رادار خطی، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه و شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای اشاره کرد.

معرفی نیسان سانی

نیسان سانی

شرکت نیسان سدان سانی را در مدل 2022 و با سه تیپ مختلف در بازار عمان به فروش می‌رساند. این سدان اقتصادی در تیپ SL که فول‌ترین نسخه این سدان اقتصادی در عمان محسوب می‌شود. با قیمت حدود 16 هزار و 650 یورو عرضه می‌شود که با توجه به سقف واردات 20 هزار یورویی برای ورود به بازار ایران مشکلی نخواهد داشت.

nissan sunny

نیسان سانی 2022 از یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 118 اسب بخار و گشتاور 149 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT ایکس ترونیک نیز در تیپ SL قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. ترمزهای دیسکی در جلو و کاسه‌ای در عقب نیز وظیفه مهار این خودرو را بر عهده دارند.

nissan sunny

از امکانات تیپ SL نیسان سانی 2022 می‌توان به تریم داخلی چرم مصنوعی، هشدار برخورد از جلو، استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی با قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی، سنسور پارک و دوربین عقب، رادار نقطه کور، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی و دو کیسه هوا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوش به حال پولدارا