گوگل در صفحه‌ی خود، اپلیکیشن‌های معروف اندروید و ios را تبلیغ می‌کند

اگر به موتور جستجوگر گوگل سر بزنید، زیر نوار سرچ با یک کادو رو به رو خواهید شد. گوگل سعی کرده با اقدامی جالب اپلیکیشن‌های خود را به کاربران اندروید و ios معرفی کند. با ما همراه باشید تا کادوی گوگل را با هم باز کنیم.

همانطور که گفتیم در زیر نوار سرچ گوگل یک متن و شکلک متحرکی وجود دارد که با کلیک بر روی متن می‌توانید به قسمت بازار گوگل و یا iTunes رفته و اپلیکیشن‌های معروف و محبوبی را مشاهده کنید. در صورتی که بر روی کلمه‌ی Android کلیک کنید، به گوگل پلی برده خواهید شد و لیستی از اپلیکیشن‌هایی مانند مرورگر کروم، گوگل مپ، گوگل عکس، مترجم گوگل، یوتوب، جی میل، گوگل درایو، Snapseed و Hangouts مشاهده خواهید نمود که می‌توانید با کلیک بر روی آن‌ها در دستگاه اندرویدی خود نصبشان کنید. البته خیلی از این اپلیکیشن‌ها در دستگاه های اندرویدی جدید وجود دارد.

در کنار گزینه‌ی Android یک گزینه‌ی IOS نیز وجود دارد که صفحاتی برای آیفون و آیپد باز خواهد کرد. اگر شما از نسخه جدیدسیستم عامل ios استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد نصب اپلیکیشن‌های گوگل برای شما لذت بخش خواهد بود. برای مثال اپلیکیشن یوتوب که مدت زیادی‌ست به صورت از قبل نصب شده در نسخه های جدید IOS وجود ندارد و اگر قبلا آن را نصب نکرده اید، حال از این لیست می‌توانید اقدام کنید.

گوگل ۲۰۲۰

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*