تبلت آنر پد V8 Pro

تبلت آنر پد V8 Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و سخت‌افزار توانمند معرفی شد

تبلت آنر پد V8 Pro ، قدرتمندترین تبلت HONOR معرفی شد. این دستگاه خوش قیمت از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی با چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰ و هشت اسپیکر بهره می‌برد.

آنر شب شلوغی را سپری می‌کند. این کمپانی از گوشی‌ جذاب آنر ۸۰ جی تی رونمایی کرده و در کنار آن از یک تبلت با مشخصات فنی بالارده نیز معرفی شده است. تبلت آنر پد V8 Pro بالارده‌ترین تبلت ساخته شده از سوی شرکت چینی آنر است.

زیر قاب تبلت آنر پد V8 Pro چه خبر است؟

در جلوی این تبلت از یک نمایشگر ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، عمق رنگ ۱۰ بیتی، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و نرخ رفرش سریع ۱۴۴ هرتزی استفاده شده است. آنر می‌گوید این اولین تبلت جهان است که از چنین نرخ تازه‌سازی صفحه‌ای بهره می‌برد. یکی دیگر از امکانات جذاب این دیوایس، دریافت گواهی IMAX Enhanced است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوایی با این استاندارد را استریم کنند. این استاندارد پیشتر مخصوص تلویزیون‌ها بود، اما حالا به دنیای تبلت‌ها راه پیدا کرده است.

تبلت آنر پد V8 Pro

سازنده برای ارائه تجربه صوتی همه‌جانبه، از ۸ اسپیکر قدرتمند با پشتیبانی از صدای فراگیر DTS:X استفاده کرده است. بنابراین نمایشگر پرسرعت و سیستم صوتی توانمند فقط یک چیز نیاز دارد که از Honor Pad V8 Pro یک تبلت گیمینگ پرقدرت بسازد و آن هم یک پردازنده توانمند است. در قلب تپنده این دیوایس چیپست مدرن دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک با ۸ یا ۱۲ گیگ رم حضور دارد که می‌تواند عملکرد خوبش را تضمین کند. حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

اما چیزی که در دنیای تبلت‌ها خیلی مورد توجه نیست و این قضیه در مورد تبلت آنر پد V8 Pro هم صدق می‌کند، سیستم‌های دوربین است. در پشت این دستگاه یک لنز استاندارد ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده و در جلوی آن هم یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت را می‌توان یافت.

کل این مجموعه سخت‌افزاری توسط یک باتری ۱۰،۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ وات سیمی انرژی می‌گیرد. در بخش نرم افزاری آن هم اندروید ۱۲ با پوسته سفارشی Magic UI 7.0 حضور دارد. ضمناً تبلت جدید آنر از یک کیبورد مغناطیسی و یک قلم هوشمند هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت تبلت آنر پد وی ۸ پرو

آنر می‌خواهد تبلت‌هایش را در سه رنگ خاکستری، آبی و نارنجی وارد بازار کند. نسخه نارنجی این تبلت قاب پشتی چرمی دارد، در حالی که دو مدل دیگر آلومینیومی هستند. قیمت پایه این تبلت ۳۷۵ دلار است، در حالی که این قیمت تا ۴۷۵ دلار هم افزایش پیدا می‌کند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*