ویدیوی جدیدی از شیائومی Mi 5 منتشر شد

اگر پیگیر اخبار فناوری باشید، حتما اطلاع دارید که شیائومی در حال کار بر روی پرچم دار جدید خود یا همان گوشی شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) می باشد و تا کنون اخبار و اطلاعات بسیاری از این گوشی فاش شده است.در تازه ترین خبر به شما تصاویری از رنگ‌های مختلف شیائومی Mi 5 را نشان دادیم که در رنگ‌های سیاه، سفید، صورتی و طلایی عرضه خواهد شد. اکنون در شبکه اجتماعی Weibo ویدیویی از مدل سفید این گوشی منتشر شده که در ادامه مطلب شما به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

در صورتی که از مشخصات سخت افزاری شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) مطلع نیستید، باید بگویم که دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل QHD یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل FHD خواهد بود. در زیز قاب این گوشی یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ قرار دارد که دارای پردازنده‌ی ۸ هسته ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ خواهد بود. محصول جدید کمپانی چینی از ۴ گیگابایت رم استفاده نموده و در دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آن را عرضه خواهد کرد. البته می‌توانید میزان حافظه را نیز افزایش دهید.

دوربین عقب شیائومی Mi 5 دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بوده و در جلو نیز از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. شیائومی در گوشی جدید خود باتری با ظرفیت ۳۰۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت کار گذاشته که می‌تواند انرژی مورد نیاز گوشی را تامین نماید. در کلید خانه نیز یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد تا این گوشی نیز به لیست موبایل‌هایی که از این اسکنر استفاده می‌کنند افزوده شود.

انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی به قیمت ۱۹۹۹ یوان چین معادل ۳۰۹ دلار عرضه گردد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از مدل سفید رنگ Mi 5 مشاهده نمایید:

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظر شما آقا یاشار احتمال وجوداسکنر چشمی در این گوشی چند درصد خواهد بود؟ در بین تلفن های همراهی که قرار است رونمایی شوند کدام یک با درنظر گرفتن قیمتشان برتر خواهند بود؟ وآیا با درنظر گرفتن صحیح بودن تمام اطلاعات بالا ایا شیائومی Mi 5 در بین چند گوشی برتر سال۲۰۱۶ جایی خواهد داشت؟ باتشکر.

  2. باسلام یه سوال برام پیش امد که تفاوت چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ دارای پردازنده‌ی ۸ هسته با مدل ۴هسته ای درچیست؟ چون در بعضی از سایت ها برای چیپست شیائومی Mi 5 مدل ۴هسته نام برده شده بود؟

    • یاشار فتحعلی زاده

      در بعضی سایت‌های خبری این تراشه ۴ هسته ای ذکر شده، ولی خود کوالکام گفته پردازنده ۸ هسته ای خواهد بود. البته باید صبر کرد تا این موضوع مشخص بشه که آیا دو مدل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ خواهیم داشت یا اساسا پردازند‌ه‌ی ۴ هسته ای یک اشتباه نگارشی بوده.