مانیتور گیمینگ alienware

مانیتور گیمینگ جدید Alienware، دنیای بازی‌ها را زیر و رو خواهد کرد

شرکت الین‌ویر – Alienware به‌زودی در خلال نمایشگاه CES 2023 از سریع‌ترین مانیتور گیمینگ خود با نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 500 هرتز رونمایی خواهد کرد.

براساس اطلاعات لو رفته، Alienware در حال آماده‌سازی سریع‌ترین مانیتور گیمینگ خود تا به امروز است. حساب کاربری Chi11eddog در توییتر، با انتشار تصویری از مانیتور الین‌ویر AW2524H، مدعی شد که این مدل از نرخ نوسازی 500 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. این افشاگر باسابقه هم‌چنین افزود که مانیتور گیمینگ جذاب و شیک Alienware به‌طور رسمی در نمایشگاه CES 2023 که طی هفته‌ آینده برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

با اینکه اطلاعات تکمیلی چندانی در مورد مانیتور گیمینگ Alienware AW2524H منتشر نشده، اما به‌نقل از این منبع، مدل مذکور به پنل IPS با وضوح 1920 در 1080 پیکسل مجهز خواهد بود. در مورد نرخ تازه‌سازی، انتظار می‌رود که این مانیتور به‌وسیله کانکتور دیسپلی‌پورت سرعت 480 هرتز را ارائه دهد که با همان کانکتور و از طریق اورکلاک متوسط می‌تواند به 500 هرتز نیز برسد.

مانیتور گیمینگ الین ویر

 

مانیتور گیمینگ AW2524H دارای یک صفحه‌نمایش تخت با ابعاد حدودی 25 اینچ خواهد بود و وجود پسوند H در این مدل حاکی از نرخ نوسازی بسیار بالای آن است. طبق تصویر لو رفته، طراحی این مانیتور بسیار شبیه به سری AW2523HF فعلی است، اما با این تفاوت که متن لوگو در پشت دستگاه با رنگ متفاوت پس‌زمینه LED همراه خواهد بود. مانیتور گیمینگ آینده الین‌ویر می‌تواند تجربه بازی‌‌های ورزشی EA را به بالاترین سطح خود برساند.

رویداد CES 2023 به‌طور رسمی در تاریخ 5 ژانویه (15 دی) آغاز به‌کار خواهد کرد و انتظار می‌رود تعداد زیادی از نام‌های شاخص حوزه فناوری از محصولات جدید خود در خلال این نمایشگاه رونمایی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*