هدفون بی‌سیم ردمی بادز 4 Youth Edition

هدفون بی‌سیم ردمی بادز 4 Youth Edition با باتری 20 ساعتی و رنگ‌های جذاب معرفی شد

نسخه جوانان ردمی بادز 4 – Redmi Buds 4 Youth Edition سومین هدفون بی‌سیم است که برند زیر مجموعه شیائومی در سال جاری، معرفی می‌کند. البته این مدل، مشخصات و قیمت پایین‌تری از ردمی بادز 4 و بادز 4 پرو دارد.

ردمی در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، علاوه بر گوشی‌های سری K60، از لوازم جانبی هم رونمایی کرد. یکی از آن‌ها، هدفون بی‌سیم بادز 4 Youth Edition است.

امکانات و مشخصات فنی

ظاهر این گجت صوتی با طراحی نیم‌ساقه و سرگوشی‌های گرد شده، یادآور ایرپادز اپل است. کاربران می‌توانند با لمس قسمت ساقه، عملکردهای مختلفی را اجرا کنند.

ردمی بادز 4 یوث ادیشن برای تولید صدای بیس شفاف، درایورهای داینامیک 12 میلی‌متری دارد و برای کیفیت خوب مکالمه، از قابلیت حذف نویز محیطی برخوردار است.

هدفون بی‌سیم ردمی بادز 4 Youth Edition

برای اتصال آن به موبایل، می‌توانید از بلوتوث 5.3 استفاده کنید. حالت کم‌تاخیر و اتصال سریع هم دارد. همچنین تاییدیه IP54، آن را در مقابل قطرات آب، مقاوم می‌سازد.

همراه با کیس شارژ، مدت دوام باتری این هدفون وایرلس به 20 ساعت می‌رسد؛ ولی هر کدام از بادها، 5 ساعت شارژدهی دارند. برای شارژ کردن هم کابل USB-C قابل استفاده است.

قیمت هدفون ردمی بادز 4 Youth Edition

این گجت با برچسب قیمت 139 یوان در چین عرضه می‌شود که معادل 20 دلار است. خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های مشکی، سفید، نارنجی یا سبز را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*