خودروهای وارداتی

خودروهای وارداتی چه زمانی به خریداران تحویل داده می‌شوند؟

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام زمان تحویل خودروهای وارداتی به خریداران، عنوان کرد تا پایان سال 100 هزار دستگاه خودرو را به کشور وارد خواهیم کرد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام این‌که خودروهای وارداتی طی روزهای آینده به فروش خواهند رسید، گفت 27 هزار دستگاه خودرو ثبت سفارش شدند و تعداد خودروهای ثبت سفارش شده تا پایان هفته به 40 هزار دستگاه خواهد رسید.

موعد تحویل خودروهای وارداتی 

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد همزمان با ثبت سفارش خودروها، فرایند عرضه و فروش آنها نیز به‌شکل تحویل فوری و سه ماهه از هفته سوم دی ماه در بورس کالا آغاز خواهد شد. وی افزود فرایند واردات خودرو نیز با سرعت بیشتری دنبال می‌شود تا بتوانیم طبق برنامه‌ریزی حدود 100 هزار دستگاه خودرو را تا پایان سال به کشور وارد کنیم.

گفتنی است از روز شنبه 4 دی 1401 پس از 4 سال سرانجام واردات خودرو از سر گرفته شد و اولین محموله خودروهای وارداتی وارد بندرلنگه شدند و فرایند تخلیه آن نیز به‌انجام رسید. همچنین مسئولان مربوطه اعلام کردند خودروهای دیگری نیز از مبدا کره‌جنوبی، ژاپن و چین به مقصد ایران در حال حرکت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*