همراه اول

همراه اول در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و گاز حضور پیدا کرد

همراه اول در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و گاز حضور پیدا کرد و محصولات هوشمندسازی و سرویس‌های دیجیتال خود را به نمایش گذاشت.

از امروز 11 دی 1401 چهارمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت خود را آغاز کرد و تا 13 دی 1401 به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در همین راستا اپراتور همراه اول با حضور در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و خدمات سازمانی خود را به معرض نمایش گذاشت.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارائه توانمندی‌های فنی، تخصصی و تولیدهای حوزه‌ امنیت، فناوری اطلاعات و هوشمند‌سازی شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکننده داخلی به صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) اشاره کرد.

حضور همراه اول در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و گاز

همراه اول که با محوریت کسب‌وکار در این نمایشگاه حضور پیدا کرده قصد دارد جدیدترین سرویس‌های سازمانی مانند آواک، امضای دیجیتال، کیف پول دیجیتال، راهکارهای حوزه هوشمندسازی انرژی، لجستیک و حمل و نقل و همچنین سلامت دیجیتال را ارائه دهد. ضمن این‌که این اپراتور با نیازسنجی از فعالان این صنعت سعی دارد با ابتکارات بر پایه فناوری‌های نوین ارتباطی خود فرایندها را هوشمندسازی کرده و راه‌حل‌های نوآورانه را ارائه دهد.

علاوه بر این، همراه اول سایر محصولات خود مانند سامانه مدیریت دسترسی‌ها، سرویس‌های امنیتی مدیریت شده و اپلیکیشن اوانو را نیز در این نمایشگاه ارائه کرده است و از علاقه‌مندان به این صنعت می‌خواهد تا از غرفه آن در این نمایشگاه بازدید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*