بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه

همراه اول بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه بر اساس الگوی مصرف مشترک ارائه می‌کند

اپراتور همراه اول بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه را بر اساس الگوی مصرف مشترک و هوش مصنوعی به تمام مشترکان خود ارائه می‌کند.

اپراتور همراه اول پویش اینترنت همراهی و مکالمه همراهی را با تخفیف‌های ویژه و مختص هر مشترک به اجرا درآورد. این اپراتور در قالب طرح اینترنت همراهی قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی و الگوی مصرف هر مشترک به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود بسته های اینترنت ویژه و مقرون به صرفه را ارائه کند. مشترکان نیز با خرید و استفاده از این بسته‌ها می‌توانند تا 40 درصد هزینه های اینترنت را نسبت به استفاده از بسته‌های عادی کاهش دهند.

ارائه بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه همراه اول

اپراتور همراه اول در طرح مکالمه همراهی برای تماس درون شبکه (همراه اول به همراه اول- همراه اول به تلفن ثابت)، بسته های مکالمه بسیار مقرون به صرفه را طبق الگوی مصرف هر مشترک و با استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌کند. از آنجایی که این بسته‌ها ویژه هر مشترک در نظر گرفته می‌شوند، هزینه های مکالمه نیز تا 90 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

مشترکان اپراتور همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 211 مربع» می‌توانند از طرح اینترنت همراهی استفاده کنند. در این طرح به آنها بسته های مقرون به مصرفه ویژه ارائه می‌شود. برای استفاده از بسته های مقرون به صرفه مکالمه همراهی نیز مشترکان باید کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 10 مربع»را شماره‌گیری کنند.

گفتنی است بسته های اینترنت و مکالمه همراهی در واقع به‌عنوان بهترین بسته های پیشنهادی به مشترکان همراه اول محسوب می‌شوند و در استفاده از آنها محدودیتی وجود نخواهد داشت. از این رو پس از این‌که حجم بسته به پایان رسید، بسته جدیدی بر اساس الگوی مصرف در همان ماه قابل خریداری و فعالسازی است.