لپ تاپ گرم ال جی

لپ تاپ های گرم ال جی با پردازنده نسل 13 اینتل از راه رسیدند

ال جی نسل جدید لپ تاپ های گرم – LG Gram را در رویداد CES 2023 رونمایی کرد. یکی از این مدل‌ها باریک‌ترین لپ تاپ گرم تولیدشده و دیگری دارای یک تاچ پد مخفی است.

ال جی نسل جدید از لپ تاپ های گرم (Gram) خود را در رویداد CES 2023 رونمایی کرد. در این نسل از لپ تاپ های جذاب کره‌ای‌ها شاهد حضور باریک‌ترین مدل لپ تاپ های Gram تولید شده تا به امروز و یک لپ تاپ شیشه‌ای با ترک‌پد ال ای دی مخفی هستیم!

با گجت نیوز همراه باشید تا به معرفی بیشتر این لپ تاپ ال جی بپردازیم.

نسل جدید لپ تاپ های گرم ال جی؛ باریک، جذاب و هیجان‌انگیز!

ال جی ادعا می‌کند که نسل جدید لپ تاپ های فوق باریک گرم با ضخامت 10.99 میلیمتر باریک‌ترین لپ تاپ های سری گرم است. همچنین وزن این لپ تاپ نیز 998 گرم است که نه درصد سبک‌تر از نسل پیشین این خانواده به شمار می‌رود. بعلاوه، صفحه نمایش این لپ تاپ اندازه‌ای 15.6 اینچی داشته و از پانل‌های اولد با رزولوشن 1080p استفاده می‌کند.

مطابق انتظار، ال جی در نسل جدید از لپ تاپ های فوق باریکش از نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل (رپتور لیک) استفاده کرده است.

لپ تاپ فوق باریک LG

همچنین دیگر مدل از لپ تاپ های گرم که ال جی در CES 2023 معرفی کرد، Gram Style نام داشته و با طراحی تمام شیشه‌ای خود، در مدل‌های 16 و 14 اینچی روانه بازار خواهد شد.

این مدل، از صفحه نمایش‌هایی اولد و ضدبازتاب بهره می‌برد. صفحه نمایش مدل 16 اینچی این لپ تاپ رزولوشن 3200 در 2000 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتزی دارد؛ در حالی که رزولوشن صفحه نمایش مدل 14 اینچی، 2880 در 1800 پیکسل است و نرخ رفرش آن 90 هرتز خواهد بود.

لپ تاپ گرم ال جی

ال جی ادعا می‌کند که گرم استایل از یک تاچ پد مخفی بهره می‌برد که در صورت لمس توسط نور پس‌زمینه ال ای دی روشن می‌شود. این مدل از لپ تاپ های گرم نیز از پردازنده‌های نسل سیزدهمی رپتور لیک بهره برده و از نسل چهارم حافظه‌های اس اس دی NVMeTM در ظرفیت‌های 256 گیگ، 512 گیگ و یک ترابایت بهره خواهد برد.

مدل‌های استاندارد لپ تاپ های Gram

در کنار مدل‌های اولترا اسلیم و استایل، ال جی همچنین مدل‌های استاندارد لپ تاپ Gram را در اندازه‌های 17 و 16 و 15 و 14 اینچی رونمایی کرد. این مدل‌ها از صفحه نمایش های IPS بهره برده و به پردازنده رپتور لیک اینتل به همراه کارت گرافیک جیفورس RTX 3050 انویدیا مجهز خواهد بود.

بعلاوه، سری لپ تاپ های دو در یک گرم که به لولای 360 درجه مجهز هستند هم دیگر اعضای جدید خانواده Gram ال جی به شمار می‌روند که بار دیگر در مدل‌های 14 اینچی (رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل) و 16 اینچی (رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل) با صفحه نمایش‌های IPS روانه بازار خواهند شد.

لپ تاپ گرم ال جی

به همراه این لپ تاپ های دوکاره، ال جی همچنین قلم استایلوس انحصاری خود را نیز تعبیه کرده و با نصب اپلیکیشن‌های نوت‌برداری و نقاشی، کاربری جدیدی برای آن‌ها رقم زده است.

تمامی مدل‌های 2023 لپ تاپ های گرم ال جی برای نخستین بار به تکنولوژی صدای دالبی اتموس مجهز شده و از آداپتور‌هایی بسیار فشرده و باریک بهره خواهند برد. بعلاوه، صفحه نمایش همه آن‌ها با لایه‌های ضد بازتاب نور پوشیده شده است.

متاسفانه کاربران بسیاری با مشکلات ناشی از کیفیت ساخت پایین لپ تاپ های گرم در نسل‌های پیش روبرو شده بودند. به همین جهت انتظار می‌رود که ال جی در این نسل کیفیت ساخت را ارتقا داده باشد.

قیمت هیچ یک از مدل‌های سری جدید Gram هنوز اعلام نشده است. با این حال ال جی اعلام کرده که تا پیش از عرضه این لپ تاپ ها به بازار در ماه فوریه، قیمت آن را در بازارهای مختلف دنیا اعلام خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*