ساندبار جدید سامسونگ

ساندبار Dolby Atmos سامسونگ با تمرکز بر گیمینگ معرفی شد

سامسونگ طی رویداد CES 2023 از سه ساندبار جدید خود با تمرکز بر ارتقای تجربه گیمینگ و فناوری Dolby Atmos رونمایی کرد.

سامسونگ با سه ساندبار جدید Dolby Atmos در نمایشگاه CES 2023 به میدان آمده که مانند تلویزیون‌های جدید این شرکت، با تمرکز بر بهبود تجربه گیمینگ ساخته شده‌اند.  ساندبار HW-G60C سامسونگ نسخه‌ متمرکز بر بازی سری عرضه شده HW-S60 است که شامل میکروفون‌های رفع اکو و نورپردازی LED است. این ساندبار برای استفاده با رایانه شخصی طراحی شده که البته با تلویزیون نیز سازگاری دارد و میکروفون‌های آن صدای کاربران را برای عملکرد دستیار مجازی و چت درون‌بازی ایزوله می‌کنند. این سیستم هم‌چنین از اتصال‌های HDMI/ARC، USB و AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند.

دومین ساندبار جدید این غول کره‌ای، HW-S800B نام دارد که از فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد و دارای ظاهری فوق‌باریک با ارتفاع 4 سانتی‌متر و عمق 3.8 سانتی‌متر است. این ساندبار در قالب بلندگوی جلویی فراگیر با 3.1.2 کانال قابل استفاده است، اگرچه در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد آن منتشر نشده است.

 

ساندبارهای سامسونگ

در نهایت، ساندبار پرچم‌دار سامسونگ در سال 2023 را داریم که HW-Q990C نام دارد که از راه‌انداز 11.1.4 کاناله با بلندگوهای اختصاصی پشتی و ساب‌ووفر بی‌سیم استفاده می‌کند. این محصول از حالت‌های صوتی شامل Adaptive Sound 2.0 (صدای واضح با استفاده از فناوری بهینه‌سازی صدا با هوش مصنوعی) و Game Pro 2.0 که دارای تنظیمات پیش‌فرض برای ژانرهای خاص است، بهره می‌برد.

این دستگاه هم‌چنین از فناوری‌های Symphony 3.0 و SpaceFit نیز پشتیبانی می‌کند که برای بهبود اتصال به تلویزیون‌های سامسونگ و کالیبره خودکار کاربرد دارند. ساندبار پرچم‌دار سامسونگ از نمایشگر به‌عنوان بلندگوی فراگیر استفاده می‌کند و شامل یک ماژول مرکزی SmartThings برای اتصال با سایر دستگاه‌های هوشمند این غول فناوری است.

سامسونگ از چندی پیش، فعالیت مرکز تحقیق‌ و توسعه‌ خود را با هدف افزایش کیفیت محصولات صوتی در کالیفرنیا راه‌اندازی کرده است. این شرکت رقبای متعددی از جمله Vizio را پیش رو دارد که ساندبارهای باکیفیت آن با تلویزیون‌های سامسونگ نیز سازگار هستند و البته با قیمتی کم‌تر در مقایسه با محصولات برند کره‌ای به‌فروش می‌رسند. در حال‌ حاضر جزئیاتی درمورد قیمت و تاریخ عرضه‌ ساندبارهای جدید سامسونگ اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*