دسته بازی ایکس باکس ایسوس

ایسوس از یک دسته جدید ایکس باکس با نمایشگر OLED پرده برداری کرد

ایسوس از یک دسته جدید ایکس باکس به نام ROG Raikiri Pro، رونمایی کرد که امکانات نوآورانه‌ای مثل یک نمایشگر OLED برای تنظیمات مختلف حین بازی دارد.

ایسوس یک دسته جدید ایکس باکس را رونمایی کرد که به یک نمایشگر داخلی OLED مجهز است و گزینه‌های ارتباطی مختلفی را برای کامپیوترها ارائه می‌کند. دسته بازی جدید ایسوس، ROG Raikiri Pro نام دارد که یک نمایشگر ۱.۳ اینچی اولد را در بالای دکمه ایکس باکس برای نمایش انیمیشن‌ها، باتری و وضعیت شارژ باتری ارائه کرده است.

این نمایشگر اولد با رزولوشن ۱۲۸ در ۴۰ پیکسلی، همچنین می‌تواند برای جابجایی بین پروفایل‌ها در حین بازی یا بررسی شارژ یا میکروفون مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین هنگام جفت‌سازی بلوتوث هم انیمیشنی روی آن ظاهر خواهد شد.

دسته بازی ایکس باکس ایسوس

دو دکمه در بالای کنترلر ایکس باکس ایسوس قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها برای جابجایی پروفایل در بازی‌ها استفاده کنید. علاوه بر این جایگاه دکمه‌ها، حساسیت جوی استیک و حالت‌های تریگر همگی از طریق اپلیکیشن Asus Armoury Crate PC قابل تنظیم است. همچنین چهار دکمه قابل برنامه‌ریزی در پشت، قفل ماشه و یک D-pad گرد هم در اینجا وجود دارد.

این نخستین کنترلر لایسنس گرفته ایکس باکس با سه‌حالت اتصال مختلف است. شما می‌توانید بین بلوتوث، حالت کم تأخیر ۲.۴ گیگاهرتزی RF و اتصال سیمی USB-C یکی را انتخاب کنید. در حالی که این دسته بازی برای برند ایکس باکس طراحی شده، اما ایسوس می‌گوید که می‌توانید از آن به‌عنوان یک دسته بازی حرفه‌ای PC هم استفاده کنید. ضمناً فقط با یک کابل USB-C به ایکس باکس سری ایکس/اس متصل می‌شود و این یعنی بسیاری از امکانات آن مختص کامپیوترها خواهد بود.

دسته بازی ایکس باکس ایسوس

دسته جدید ایکس باکس ایسوس از یک دک ESS داخلی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و دکمه میوت نیز بهره می‌برد. ایسوس تاریخ عرضه و قیمت دقیقی را برای این محصول اعلام نکرده است؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که چه زمانی وارد بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*