تلویزیون بی سیم displace

تلویزیون بی سیم Displace با باتری 30 روزه به نمایشگاه CES 2023 آمد

تلویزیون بی سیم شرکت Displace با عمر 30 روزه باتری، ابعاد 55 اینچ و امکان قرارگیری بر روی سطوح مختلف در خلال نمایشگاه CES 2023 معرفی شد.

شرکت نوپای Displace که در سال 2022 کار خود را آغاز کرد، از اولین تلویزیون بی سیم 55 اینچی با باتری‌های اختصاصی رونمایی کرده که با یک‌بار شارژ می‌تواند تا یک ماه دوام بیاورد. تلویزیون Displace اساسا یک نمایشگر مستطیل 55 اینچی با وضوح 4K است که در مقایسه با نمونه‌های معمولی نسبتا حجیم‌تر به‌نظر می‌رسد.

در واقع فضای اضافی این تلویزیون، محلی برای قرارگیری چهار باتری اختصاصی با قابلیت تعویض است که عملکرد بی‌سیم تلویزیون را تضمین می‌کند. آنها در قسمت‌های مخالف قاب تلویزیون قرار دارند تا به‌راحتی برای شارژ خارج شوند.

تلویزیون بی سیم displace

در قاب پشتی، تلویزیون بی سیم Displace از یک سیستم خلاء حلقه فعال بهره می‌برد که ظاهرا تکیه دادن آن به هر سطحی، بدون نیاز به پایه‌های دیواری را ممکن میکند. این تلویزیون به‌طور مستقل فاقد کانکتور است، اما از یک دوربین جمع‌شونده در بالا برخوردار شده که برای کنترل باید از آن استفاده کنید. این دستگاه مبتنی بر ژست‌های حرکتی کار می‌کند و با کنترل از راه دور ارائه نمی‌شود. در این تلویزیون ورودی لمسی و صوتی به‌عنوان جایگزین کاربرد دارند و شرکت سازنده قصد دارند اپلیکیشنی اختصاصی را با امکان کنترل از راه دور برای این محصول ارائه دهد.

تلویزین دیس پلیس

اگرچه جعبه تلویزیون باید به برق متصل شود، اما تمامی کانکتورهای هوشمند و معمولی، دور از چشم در یک جعبه اضافی پنهان شده‌اند که به‌صورت بی سیم با دستگاه ارتباط برقرار می‌کنند. تلویزیون بی سیم Displace طراحی چشم‌گیری دارد و از طریق ایستگاه پایه می‌تواند به چندین تلویزیون در خانه شما متصل شود تا در هنگام حرکت بین اتاق‌ها به‌طور یکپارچه بتوانید بین نمایشگرهای مختلف جابجا شوید. به‌همین دلیل است که این شرکت می‌خواهد تلویزیون‌های خود را در بسته‌های چهار تایی و با تخفیف ویژه عرضه کند.

از این طریق حداکثر چهار تلویزیون را می‌توان در کنار یکدیگر قرار داد تا یک نمایشگر 220 اینچی 8K فوق‌العاده بزرگ ایجاد شود. با برچسب 3000 دلاری برای هر دستگاه، Displace بدون شک کار سختی را برای ترغیب مشتریان در پیش خواهد داشت. تلویزیون بی سیم Displace در تعداد محدود طی سال جاری تولید و عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*