کامپیوتر آل این وان ایسوس ProArt مدل PD5

ایسوس از کامپیوتر آل این وان و نمایشگرهای سری ProArt خودش رونمایی کرد

ایسوس در کنفرانس CES 2023 خودش از یک کامپیوتر آل این وان جدید و نمایشگرهای جدید سری ProArt خودش با هدف خالقین محتوا حرفه‌ای رونمایی کرد.

کمپانی ایسوس با حضور در نمایشگاه CES 2023 از نسل جدید محصولات گیمینگ خودش رونمایی کرد. اما در کنار آن‌ها محصولات جذابی را هم برای خالقین محتوا و طراحان آورده است. که در ادامه به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کامپیوتر آل این وان Asus ProArt Station PD5

غول تایوانی در رویداد سالانه CES از یک کامپیوتر آل این وان جدید سری ProArt به‌نام ProArt Station PD5 با هدف کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنند،‌ رونمایی کرد. این دیوایس از یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند و جدید بهره می‌برد و برخی از مشخصات فنی آن نیز قابل توجه است. در زیر قاب این ورک استیشن شما می‌توانید پردازنده نسل سیزدهمی Intel Core i9 با کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی Nvidia RTX A4000 را بیابید. این کامپیوتر آل این وان همچنین میزبان ۱۲۸ گیگابایت رم DDR4 3200MHz نیز هست.

کامپیوتر آل این وان ایسوس ProArt مدل PD5

به‌لطف این مشخصات فنی، کامپیوتر آل این وان ProArt ایسوس به‌راحتی می‌تواند در فضاهایی مثل مونتاژ ویدیویی، مدل‌سازی سه‌بعدی و دیگر وظایف نیازمند توان بالا مورد استفاده قرار بگیرد. از المان‌های طراحی این محصول باید به چراغ‌های ال ای دی Lumiwiz با قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی، یک محافظ دکمه پاور برای خاموش نکردن اتفاقی دستگاه و همینطور اطلاع از فرآیند رندرینگ از طریق نوتیفیکیشن‌های ایمیلی اشاره کرد.

ایسوس همچنین مشغول کار روی یک ورک استیشن با کارت گرافیک لپ تاپ سری GeForce RTX 40 انویدیا است. یکی از قابل توجه‌ترین امکانات این دیوایس که ProArt Creator Hub 2.0‌ نام دارد، امکان نظارت روی وضعیت سیستم، تنظیمات شخصی و بهینه‌سازی فضای کاری است.

نمایشگرهای Asus ProArt

اما ایسوس در این رویداد از چند مانیتور جدید نیز رونمایی کرده که برای خالقین محتوای حرفه‌ای طراحی شده است. این مانیتورهای جدید تحت برند ProArt Displays و در چند مدل و سای عرضه می‌شوند.

نمایشگرهای سری Pro Art ایسوس

اولین مدل ProArt Display OLED است که یک پنل OLED از نوع RGB Stripe را ارائه می‌کند. این نمایشگر سایز ۳۱.۵ اینچی است و رزولوشن 4K، اوج روشنایی ۷۰۰ نیت، پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI P3، کنتراست بالا و همینطور HDR را ارائه می‌کند. جنس بدنه این مدل آلومینیومی بوده و از پایه کوچکی استفاده می‌کند تا فضای زیادی را از میز کار شما اشغال نکند. این نمایشگر از امکاناتی مثل پشتیبانی از کالیبراسیون سخت افزاری به‌نام ProArt Color Center نیز برخوردار است که به‌لطف آن کالیبراسیون رنگ و دیگر تنظیمات مانیتور آسان‌تر می‌شود.

این خانواده فقط همین یک مدل مانیتور OLED را دارد. سایر مدل‌های آن از پنل LCD استفاده می‌کنند. یکی از آن‌ها ۲۷ اینچی با وضوح 4K و پشتیبانی از HDR است. این نمایشگر گواهی Calman Verified را هم دریافت کرده و پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI P3 و پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی Adobe RGB را هم ارائه می‌کند. از نظر طراحی نیز این مدل حدوداً ۳۰ درصد باریک‌تر از نسل قبلی شده است.

نمایشگرهای سری Pro Art ایسوس

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور باید به یک پورت USB-C‌، پورت DisplayPort، انتقال داده فوق سریع و ارائه توان ۹۶ واتی PD از طریق یک کابل اشاره کرد. این مدل در یک نسخه کوچک‌تر ۲۴ اینچی و یک مانیتور ۳۲ اینچی ProArt عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*