آنر x7a

آنر X7a معرفی شد؛ باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی فقط با 4 میلیون تومان

شرکت Honor از گوشی آنر X7a با نمایشگر 90 هرتزی، باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین 50 مگاپیکسلی و قیمت مناسب رونمایی کرد.

آنر امروز در سکوت خبری از گوشی جدید X7a در چین رونمایی کرد. این دستگاه که طی ماه پیش رندرهایی از آن نیز منتشر شده بود، با قیمت مقرون به‌صرفه و مشخصات مناسبی همراه شده است.

آنر X7a دارای نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن +HD و یک بریدگی قطره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی در بخش بالای پنل است. این صفحه‌نمایش از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می‌کند و تاییدیه TUV Rheinland را برای محافظت از چشم دریافت کرده است. گوشی جدید Honor از یک ماژول دوربین مستطیل شکل بر روی پنل پشتی برخوردار است. یک اسکنر اثر انکشت نیز در فریم کناری دستگاه دیده به‌چشم می‌خورد.

در قاب پشتی، دوربین‌های چهارگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مکاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی قرار دارند. در جلو نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند.

 

آنر x7a

آنر X7a به پردازنده ساخت مدیاتک از سری هلیو G37 مجهز شده که با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت همراه است. این گوشی هم‌چنین از اسلات کارت حافظه MicroSD به‌عنوان حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند که تا 1 ترابایت قابل افزایش است. X7a نیروی خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات تامین میکند.

گوشی اقتصادی آنر از رابط کاربری Magic UI 6.1 بر پایه اندروید 12 استفاده می‌کند. گزینه‌های اتصال Honor X7a شامل وای‌فای، 4G، بلوتوث 5.1، درگاه USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متر هستند. این دستگاه با برچسب قیمت 799 یوان (116 دلار)، در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه‌شب عرضه خواهد شد و هم‌اکنون در چین قابل سفارش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*