هدست واقعیت مجازی اچ تی سی

هدست واقعیت مجازی HTC Vive XR Elite به‌عنوان رقیب اقتصادی متا کوئست پرو معرفی شد

هدست واقعیت مجازی HTC Vive XR Elite، به‌عنوان رقیب ارزان‌تر متا کوئست پرو با وضوح 4K و قیمت 1099 دلاری طی رویداد CES 2023 رونمایی شد.

بخش Vive اچ‌تی‌سی یکی از معدود امیدواری‌های شرکت HTC در این روزها است که طیف گسترده‌ای از هدست‌های واقعیت مجازی و نرم‌افزارهای مرتبط را ارائه می‌دهد. اکنون این شرکت تایوانی از هدست Vive XR Elite خود طی رویداد CES 2023 رونمایی کرده است.

هدست جدید اچ‌تی‌سی بر مبنای نمایش واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی طراحی شده و ویژگی‌هایی نظیر ردیابی از داخل، پشتیبانی از عبور به‌وسیله دوربین RGB و ردیابی دستی را ارائه می‌دهد. به‌نقل از HTC، این هدست دارای یک بند دارای باتری است که امکان استفاده از واقعیت ترکیبی را تا 2 ساعت فراهم می‌کند.

گجت جدید این شرکت هم‌چنین از شارژ 30 واتی USB-PD پشتیبانی می‌کند. به‌عنوان جایگزین اگر قصد دارید برای مدت طولانی‌تری از هدست خود استفاده کنید نیز می‌توانید به منابع تغذیه دیگر مانند شبکه برق و پاوربانک متصل شوید.

هدست htc vive xr elite

هدست واقعیت مجازی HTC Vive XR Elite از وضوح 4K با فرکانس 90 هرتز، میدان دید 110 درجه، لنزهای قابل تنظیم، سنسور تشخیص عمق پشتبیانی می‌کند. این گجت 625 گرمی امکان اتصال از طریق شبکه وای‌فای 6E را نیز ارائه می‌دهد.

هدست جدید اچ‌تی‌سی از سرویس Viveport برای پخش محتوای مستقل پشتیبانی می‌کند که علاوه بر آن، می‌توانید از طریق رایانه شخصی با استفاده از درگاه USB-C یا شبکه وای‌فای از محتوای Vice PC یا Steam نیز بهره ببرید. به‌نقل از HTC، امکان پخش بی‌سیم محتوا از منابعی مانند نت‌فلیکس یا بازی‌ها از گوشی اندرویدی بر روی هدست نیز فراهم است.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive XR Elite از امروز برای پیش‌سفارش جهانی در دسترس است و طبق پیش‌بینی‌ها، تحویل آن از ماه فوریه آغاز خواهد شد. این دستگاه با قیمت 1099 به‌فروش می‌رسد و شامل دو کنترلر و یک پایه باتری است. با در نظر گرفتن لوازم جانبی ارائه شده، این هدست به‌طور قابل توجهی ارزان‌تر از متا کوئست پرو قیمت‌گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*