اوپو A78 5G

اوپو A78 5G معرفی شد؛ میانرده زیبا با دوربین 50 مگاپیکسلی

کمپانی اوپو به‌تازگی از گوشی میانرده A78 5G رونمایی کرده که به تراشه دایمنسیتی 700 مجهز است و مشخصات فنی قابل توجهی دارد. آیا این محصول می‌تواند در بازار شلوغ میانرده ها موفق ظاهر شود؟

مدتی قبل کمپانی اوپو گوشی A77s خود را روانه بازار کرد و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد. همین امر کمپانی چینی را به تولید محصولات میانرده بیشتر و تقویت سبد این دسته محصولاتش برای سال 2023 ترغیب کرد.

در همین راستا، این کمپانی امروز از یک محصول میانرده جدید رونمایی کرد. جدیدترین میان رده این کمپانی، اوپو A78 5G نام دارد که در ابتدا در مالزی و سپس هند و سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

اوپو A78 5G

آیا این میان رده جدید Oppo محصول درخور توجهی است و میتواند در بازار پرشور میان رده های اندرویدی موفق ظاهر شود یا خیر؟ با گجت نیوز همراه باشید تا با بررسی مشخصات فنی این گوشی، پاسخ این سوال را بدهیم.

اوپو A78 5G؛ میانردهای برای سال 2023

صفحه نمایش محصول جدید اوپو 6.56 اینچی بوده و از پانل‌های IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس بهره میبرد. این صفحه نمایش همچنین نرخ رفرش 90 هرتزی ارائه می‌کند که در این بازه قیمتی قابلیت ارزشمندی به شمار می‌رود و باعث روان‌تر به نظر رسیدن رابط کاربری خواهد شد.

در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی حفره قطره‌ای شکلی قرار گرفته و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی درون آن تعبیه شده است که احتمالا عملکرد قابل قبول را در ثبت تصاویر سلفی ارائه خواهد داد.

همچنین در قسمت پشت هم شاهد استفاده از یک ماژول دوربین دوگانه هستیم که حسگرهای آن، هریک درون یک بخش دایره‌ای مجزا قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی این گوشی رزولوشن 50 مگاپیکسلی دارد و حسگر دوم دو مگاپیکسلی بوده و برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اوپو A78 5G

گوشی اوپو A78 5G همچنین به تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک مجهز است و هشت گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی دارد. علاوه بر این، میانرده جدید اوپو همچنین به درگاه کارت حافظه هم مجهز است و می‌توان از این طریق حافظه آن را ارتقا داد.

در کنار تمامی قابلیت‌های Oppo A78 5G، مهم‌ترین ویژگی آن را باید عمر باتری بسیار خوب آن دانست. میانرده جدید اوپو از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اوپو A78 5G همچنین به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری ColorOS 13 هم مجهز است.

اوپو A78 5G

اوپو محصول جدید خود را در دو رنگ بنفش و مشکی روانه بازار کرده است. این کمپانی همچنین تا به امروز قیمت این گوشی را اعلام نکرده است. با این وجود، با توجه به مشخصات امیدوارکننده این گوشی، در صورت قیمت‌گذاری مناسب، می‌توان فروش بسیار خوبی را برای این دستگاه پیش‌بینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*