همراه اول در حوزه رادیویی

اولین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی برگزار می‌شود

اولین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.

نخستین رویداد رفع نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی توسط مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول طی همکاری با کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های موج میلیمتری و تراهرتز (MMWaTT) برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی

از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به توانمندسازی اکوسیستم دانش بنیان در حوزه رادیویی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور و تیم‌های دانشگاهی اشاره کرد. ضمن این‌که این رویداد روی نگاه بومی در حل نیازهای فناورانه همراه اول تاکید دارد.

در این رویداد چالش‌ها و نیازهای فناورانه همراه اول در زمینه رادیویی در دو عنوان طراحی و ساخت mm-Wave AAU و طراحی و ساخت E-Band Link تشریح می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند. پس از دریافت و بررسی طرح‌های پیشنهادی نیز همراه اول با طرح‌های برگزیده و مورد تایید قرارداد تحقیق و توسعه امضا خواهد کرد.

همراه اول از کلیه اساتید، تیم‌های دانشگاهی و شرکت‌های فعال این حوزه می‌خواهد تا طرح‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ 30 بهمن 1401 ارسال کرده و در این رویداد شرکت کنند. جلسه تشریح نیازمندی‌های همراه اول در روز سه‌شنبه 4 بهمن برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس http://mmwatt.kntu.ac.ir/page_4615.html می‌توانند اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*