فروش گوشی

فروش گوشی در بازار متوقف شده است؛ کسی جرات فروش ندارد!

رئیس اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان تلفن و لوازم جانبى شیراز با اعلام این‌که فروش گوشی در بازار متوقف شده، گفت کسی جرات فروش ندارد.

علی دستغیب، رئیس اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان تلفن و لوازم جانبى شیراز با اعلام این‌که گوشی های موبایل به دلیل تعطیلی بازار موبایل تهران وارد سایر شهرها نمی‌شوند، گفت افزایش نرخ دلار باعث شده تا فروش موبایل در بازار تهران متوقف شود و فروشندگان از ترس از دست ندادن سرمایه‌های خود فروش موبایل را متوقف کنند.

توقف فروش گوشی در بازار

رئیس اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان تلفن و لوازم جانبى شیراز در ادامه گفته‌های خود با اعلام اینکه مردم به دنبال خرید گوشی موبایل در شیراز نیستند، گفت در شرایط فعلی مردم فقط برای انجام تعمیرات و لوازم جانبی به فروشگاه‌های موبایل مراجعه می‌کنند.

دستغیب در ادامه بیان کرد در حال حاضر قیمت آیفون 13 پرومکس 256 گیگ از 56 میلیون تومان به 85 میلیون تومان رسیده که در چنین شرایطی خریداران به خرید تمایلی ندارند و فروشندگان نیز فروش را متوقف کردند. البته امیدواریم ثبات نرخ ارز باعث رونق بازار موبایل شود؛ چرا که کاهش نرخ ارز باعث افزایش تمایل مشتریان به خرید می‌شود که نتیجه آن رونق بازار خواهد بود. از طرفی افزایش نرخ ارز نیز کاهش رونق در بازار را به‌همراه دارد.