هیجان انگیزترین تلویوزیون های CES 2023

هیجان انگیزترین تلویزیون های معرفی شده در نمایشگاه CES 2023

در این مطلب به مرور هیجان انگیزترین تلویزیون های معرفی شده در رویداد CES 2023 می‌پردازیم که با ویژگی‌های انقلابی، نگاه‌ها را به خود خیره کردند.

یکی از بخش‌های قابل توجه و پرخبر نمایشگاه CES 2023 که روز گذشته به پایان رسید، محصولات صوتی و تصویری از جمله تلویزیون های هوشمند بودند که اوج رقابت سازندگان بزرگ را برای تمایز از یکدیگر نشان می‌دهند. در ادامه با معرفی هیجان انگیز ترین تلویزیون های معرفی شده در این رویداد که ویژگی‌های جذابی را ارائه می‌دهند با ما همراه باشید.

هیجان انگیزترین تلویزیون ها در رویداد CES 2023

اولین تلویزیون بی‌سیم جهان، محصولی از شرکت Displace

تلویزیون دیسپلیس

شرکت نوپای Displace با اولین تلویزیون بی‌سیم جهان پا به نمایشگاه CES 2023 گذاشته که می‌تواند بازار این محصولات را دستخوش تحول کند. تلویزیون 55 اینچی دیسپلیس از فناوری کاملا جدیدی در این حوزه بهره می‌گیرد. نمایشگر مستقل این دستگاه برای کار به وسایل جانبی، جعبه‌های خارجی، پلاگین‌ها یا کابل برق نیازی ندارد. تلویزیون دیسپلیس هم‌چنین به‌لطف سیستم خلاء حلقه فعال اختصاصی بر روی سطوح مختلف مستقر می‌شود.

این محصول نیروی خود را از چهار باتری تامین می‌کند و از طریق دستور صوتی و ژست‌های حرکتی قابل کنترل است. تنها عنصر خارجی تلویزیون یک پایه بی‌سیم است که می‌تواند به هر دستگاهی متصل شود. تلویزیون 55 اینچی Displace با مشخصاتی نظیر نمایشگر OLED با وضوح 4K، پردازنده AMD و پردازنده گرافیکی NVIDIA ارائه می‌شود. به‌گفته این شرکت، کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کامل، تا یک ماه از این دستگاه استفاده کنند.

افزون‌براین، باتری‌های قابل تعویض این تلویزیون را می‌توان به‌طور جداگانه شارژ کرد. این دستگاه کاملا ماژولار طراحی شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پنل‌های 55 اینچی را برای ایجاد نمایشگرهایی با هر اندازه و شکل در کنار یکدیگر قرار دهند.

نمایشگر OLED غول‌پیکر ال جی، از هیجان انگیزترین تلویزیون های CES 2023

هیجان انگیزترین تلویوزیون های CES 2023

اگرچه دیسپلیس با رونمایی از اولین تلویزیون بی‌سیم جهان در رویداد CES 2023 نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب کرد، اما ال جی، سازنده کهنه‌کار نیز با دست پر وارد شد و مجموعه جدیدی از تلویزیون های OLED از نمونه‌های هوشمند و اقتصادی با نمایشگر کوچک تا غول‌های بزرگ را به نمایش گذاشت. از جمله نمونه‌های چشم‌نواز این شرکت می‌توان به مدل Signature OLED M3 اشاره کرد که ابعادی 97 اینچی دارد.

ابعاد بزرگ، تنها برگ برنده این تلویزیون نیست. سری M3 نیز با فناوری بی‌سیم اختصاصی همراه شده که به‌لطف آن امکان پخش محتوا از طریق وای‌فای (بدون نیاز به کابل) بر روی نمایشگر فراهم می‌شود. همانند فناوری استفاده شده در تلویزیون دیسپلیس، تکنولوژی Zero Connect تلویزیون جدید ال جی نیز از انعطاف بالایی برای قرارگیری بر روی سطوح مختلف برقرار است.

اندازه بزرگ، بر استانداردهای عملکرد ال جی تاثیر منفی نگذاشته و نمایشگر 97 اینچی OLED این تلویزیون، وضوح 4K را در کنار نرخ رفرش 120 هرتز به ارمغان می‌آورد. این محصول ترکیبی از ابعاد فوق‌العاده، قابلیت‌های پخش بی‌سیم و عملکرد پردازشی بالا است. ناگفته نماند که نمایشگر این دستگاه پیش‌تر موفق به کسب دو جایزه نوآوری از نمایشگاه CES شده بود.

فناوری جدید ULED، سلاح جدید هایسنس در نبرد تلویزیون ها

هیجان انگیزترین تلویوزیون های CES 2023

تغییر یک استاندارد جا افتاده، همواره با واکنش‌های ضدونقیضی همراه است. در این میان، بسیاری از شرکت‌ها از راه‌حل‌های منحصر به‌فردی استفاده می‌کنند که منعکس‌کننده استانداردهای بازار نیست و با ریسک‌های بزرگی همراه است. بااین‌حال، وقتی صحبت از تکنولوژی‌های روز نمایشگر هوشمند به میان می‌آید، هایسنس از نوآوری ابایی ندارد و در طول سال‌های اخیر، برخی از هیجان انگیزترین تلویزیون های هوشمند را وارد بازار کرده است.

این شرکت با اجتناب از توسعه فناوری OLED، هم‌چنان وقت و بودجه خود را صرف فناوری قدیمی‌تر LCD می‌کند. بااین‌حال، هایسنس اکنون با رونمایی از صفحه‌نمایش جدید خود در نمایشگاه CES، مدعی شده که به فناوری برتر و جدیدی در این حوزه دست یافته است.

به‌نقل از این شرکت، فناوری ULED X که طی رویداد CES 2023 رونمایی شد، نمایشگرهای هایسنس را به برترین و پیشرفته‌ترین نمونه‌های بازار تبدیل خواهد کرد. این فناوری به‌زودی در خطوط تولید هایسنس به‌طور سراسری استفاده خواهد شد. به‌گفته این شرکت، فناوری ULED X محدودیت دینامیکی دو برابری را به‌همراه کنتراست محیطی سه برابری در مقایسه با پنل‌های OLED ارائه می‌دهد.

هایسنس تصویر روشن‌تر، کنتراست عمیق‌تر، زاویه‌ دید وسیع‌تر و نسبت انعکاس فوق‌العاده کم را وجه تمایز و عامل برتری این فناوری در مقایسه با پنل‌های LCD و OLED می‌داند. تاکنون برخی از گزارش‌ها، حاکی از صحت ادعای این شرکت هستند. ناگفته نماند که نمایشگر ULED X 110 این شرکت نیز موفق به کسب جایزه نوآوری CES شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*