سرویس وام بلوبانک

بلوبانک به سرویس وام مجهز شد

بلوبانک به سرویس وام مجهز شد. کاربران بلوبانک در این سرویس بدون نیاز به ضامن و ارائه وثیقه می‌توانند وام دریافت کنند.

بلوبانک که مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوآورانه بانکی و مالی را در دسترس کاربران خود قرار داده به‌تازگی به سرویس وام مجهز شد. کاربران بلوبانک به کمک این سرویس می‌توانند بدون نیاز به ضامن یا ارائه چک و سفته فقط در مدت 5 دقیقه وام دریافت کنند.

معرفی سرویس وام بلوبانک

در حال حاضر دریافت وام از سیستم بانکی دشوار بوده و افراد برای رفع نیازهای مالی ضروری خود از پس اندازها استفاده کرده یا از آشنایان کمک می‌گیرند، اما اکنون کاربران به کمک سرویس وام بلوبانک قادر خواهند بود نیازهای مالی ضروری خود را به‌شکل آنلاین و به‌سرعت برطرف سازند.

محمد گرکانی‌نژاد، مدیرعامل بلوبانک در خصوص سرویس وام عنوان کرد بلوبانک از زمان آغاز فعالیت خود اجرای چند برنامه اصلی را در دستور کار خود قرار داده که ایجاد حساب بانکی به‌شکل کاملا آنلاین و غیر حضوری یکی از اولین برنامه‌های این نئوبانک بود. در آن زمان اجرای چنین برنامه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسید، اما این طرح اکنون به‌شکل کاملا اجرایی شده است.

مدیرعامل بلوبانک در ادامه افزود پرداخت تسهیلات یکی از کارها و کارکردهای اصلی یک بانک محسوب می‌شود. از این رو پس از این‌که قابلیت‌های متنوع و نوآورانه‌ای را به کاربران ارائه کردیم، اکنون تصمیم گرفتیم تا سرویس وام را نیز راه‌اندازی کنیم.

سرویس وام بلوبانک هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل اعتبارسنجی خود بوده و مراحل پرداخت وام از اسفند 1401 آغاز خواهد شد. بلوبانک برای ارائه وام میانگین یا معدل حساب کاربران در سه ماهه منتهی به زمان بازپرداخت (آذر، دی، بهمن) را ارزیابی می‌کند. پس از ارزیابی، بلوبانک سرویس وام خود را برای کاربرانی که میانگین حساب آنها در این بازه از 3 میلیون تومان بیشتر باشد، فعال خواهد کرد. پرداخت وام بلوبانک نیز به‌همین شکل و طبق ارزیابی میانگین حساب سه ماهه ادامه پیدا می‌کند.

وام بلوبانک بدون ضامن و وثیقه و فقط طبق اعتبارسنجی (عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) و میانگین حساب به تمامی کاربران واجد شرایط ارائه خواهد شد. حداقل مبلغ وام بانکی 3 میلیون تومان و حداکثر آن نیز 10 میلیون تومان بوده که طبق میانگین حساب به کاربران تعلق خواهد گرفت. برای زمان بازپرداخت وام نیز حداکثر 6 ماه در نظر گرفته شده که البته امکان انتخاب زمان کوتاه‌تری برای بازپرداخت نیز وجود دارد.

کاربران اگر بازپرداخت وام خود را ظرف یک ماه و قبل از قسط اول انجام دهند، از پرداخت سود وام دریافتی معاف خواهند شد. وام بلوبانک با نرخ سود 18 درصد و کارمزد حداکثر 5 درصدی ارائه می‌شود. نرخ کارمزد وام طبق میزان فعالیت هر کاربر می‌تواند کاهش پیدا کند و کاربران فعال بلوبانک نیز تخفیف دریافت خواهند کرد.

کاربران با مراجعه به منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلوبانک و انتخاب گزینه «وام» می‌توانند برای ارسال درخواست تسهیلات اقدام کنند. کاربران در این بخش می‌توانند وام‌های فعال شده را مشاهده کرده و مبلغ و زمان بازپرداخت را نیز تعیین کنند. در ادامه باید امضای دیجیتال را ثبت کرد تا پس از آن قرارداد وام تایید شود.

پس از این‌که قرارداد تایید شد، درخواست وام به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال خواهد شد. سرانجام پس از این‌که این سامانه درخواست وام را تایید کرد، وام بعد از چند دقیقه به حساب کاربر واریز خواهد شد. به‌طور کلی اگر سامانه سمات با اختلالی مواجه نشود و به‌سرعت به درخواست بلوبانک پاسخ دهد، تمامی این فرایند ظرف مدت 5 دقیقه به انجام خواهد رسید.

پس از این‌که کاربران تسهیلات را دریافت کردند، برای مشاهده جزئیات اقساط خود باید به منوی وام مراجعه کنند. مبلغ اقساط به‌شکل خودکار در زمان تعیین شده از حساب کاربران برداشت خواهد شد. البته امکان غیرفعال کردن برداشت خودکار نیز وجود دارد و کاربر می‌تواند به‌شکل دستی اقساط را پرداخت کند.

سرویس وام

ارائه تجربه‌ای جذاب، سریع و آسان از خدمات مالی و بانکی به عنوان یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی بلوبانک محسوب می‌شود و در همین راستا تا به امروز قابلیت‌های نوآورانه‌ای چون انتقال خودکار، انتقال به دوستان، بلوجونیور، بلوباکس و بلوچارت را به کاربران خود ارائه کرده است.

بلوبانک به‌عنوان یک نئوبانک ایرانی با هدف رفع نیازهای بانکی کاربران ایرانی به خصوص جوانان در اواخر سال 1398 راه‌اندازی شده و به بانک سامان وابسته است. این نئوبانک تاکنون خدمات متنوعی را به‌شکل آنلاین و از طریق اپلیکیشن خود ارائه داده و توانسته سطح جدیدی از خدمات بانکی در کشور را به‌وجود آورد. با مراجعه به آدرس https://blubank.com می‌توانید اطلاعات بیشتری را کسب کرده و برای نصب اپلیکیشن بلوبانک اقدام کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. درخواست ۱۰ میلیون وام فوری دارم