فصل اول سریال The Last of Us

منتقدان درباره فصل اول سریال The Last of Us چه می‌گویند؟

در فاصله اندک باقی مانده تا پخش فصل اول سریال The Last of Us وبسایت متاکریتیک امتیازات اولیه این فصل را منتشر کرده است. بر اساس این امتیازات با یک اقتباس فوق‌العاده از دنیای بازی‌های ویدیویی روبرو هستیم.

در شرایطی که تنها چند روز تا انتشار اولین قسمت از فصل اول سریال The Last of Us باقی مانده، امتیازات منتقدان در خصوص این سریال به تدریج در حال انتشار است.

سریال The Last of Us اقتباسی تلویزیونی از سری بازی‌های انحصاری پلی استیشن تحت همین نام است که توسط کریگ مازن، کارولین اشتراوس و رز لم ساخته شده است. این سریال در ژانر درام و پساآخرزمانی بوده و در نه قسمت از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. زمان پخش قسمت اول این سریال، روز یکشنبه، 25 دی ماه خواهد بود.

سریال لست آف آس

در این سریال، پدرو پاسکال ایفاگر نقش جوئل خواهد بود و بلا رمزی نقش الی را بر عهده خواهد داشت. همچنین گابریل لونا نقش تامی را بر عهده خواهد داشت و استورم رید، نیکو پارکر و نیک آفرمن به ترتیب ایفاگر نقش‌های رایلی، سارا (دختر جوئل) و بیل را عهده‌دار خواهند بود.

علاوه بر این، نیل دراکمن معروف، نویسنده داستان مجموعه بازی‌های لست آف آس این بار هم در قامت نویسنده سریال ظاهر شده است. همچنین داستان سریال نیز بسیار نزدیک به داستان قسمت اول بازی طراحی شده و بیست سال پس از پخش شدن بیماری عجیبی که انسان‌ها را به زامبی‌های خونخواری تبدیل می‌کند، رخ می‌دهد؛ جایی که جوئل باید الی 14 ساله را در دنیایی که در آن خبری از تمدن نیست، از یک منطقه ممنوعه پر از زامبی به سلامت رد کند.

نظر منتقدان در خصوص فصل اول سریال The Last of Us

فصل اول سریال The Last of Us در حال حاضر با شش بررسی موفق به کسب امتیاز بسیار خوب 84 از وبسایت متاکریتیک شده است.

مجله امپایر، این سریال را بهترین اثر سینمایی/تلویزیونی اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی نامیده و امتیاز کامل 100 را به آن اعطا کرده است. به عقیده او، سریال موفق شده فضای ویران‌شهری فرنچایز بازی را به‌خوبی گسترش دهد و به هسته احساسی بازی هم کاملا پایبند بماند.

فصل اول سریال The Last of Us

همچنین وبسایت Collider نیز امتیاز کامل 100 از 100 را به این سریال داده و تلاش نویسندگان داستان برای خلق این اثر را ستوده است. به عقیده این وبسایت مطرح، سریال توانسته داستان فوق‌العاده بازی را بسیار غنی‌تر از قبل کرده و در فرمتی باورنکردنی به علاقمندان به این مجموعه بازی و البته بینندگان جدید ارائه کند. به عقیده Collider، فصل اول سریال The Last of Us یک شاهکار به تمام معناست.

همچنین وبسایت The Telegraph نیز با اهدای امتیاز 80 به فصل اول سریال The Last of Us، روایت نه قسمتی آن را کمی بیش از حد طولانی می‌داند.‌ با این حال، اد کامینگ، ویراستار این رسانه، با اشاره به مفاهم عمیقی نظیر دوستی در زمان مصیبت که در محوریت داستان سریال قرار دارند، این مجموعه را اثری کمیاب توصیف می‌کند که تجربه آن شما را به انجام بازی برای چندمین بار ترغیب خواهد کرد.

فصل اول سریال The Last of Us

از سوی دیگر، وبسایت Entertainment نیز امتیاز 67 را به این سریال داده و ضمن ستایش طراحی بصری فوق‌العاده و نمایش ویرانه‌های بازمانده از شهرهای زامبی‌زده، ارائه دو پیش‌درآمد برای سریال را بی‌هدف خواند. این وبسایت همچنین مبارزات سریال را قابل قبول دانسته و اقتباس جزء به جزء آن از برخی صحنه‌های بازی را برای علاقمندان به این مجموعه جالب می‌داند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*