تیزر تبلیغاتی گلکسی S23

اولین تیزر تبلیغاتی گلکسی S23 منتشر شد + ویدیو

در فاصله اندک باقی مانده تا رونمایی خانواده گلکسی S23، نخستین تیزر تبلیغاتی این محصولات منتشر شد. تمرکز اصلی این تیزر بر روی دوربین است!

چند روز پیش سامسونگ به طول اتفاقی از برگزاری رویداد بعدی آنپکد خود در تاریخ اول فوریه 2023 خبر داد. در این رویداد قرار است جدیدترین پرچمداران این کمپانی، خانواده گلکسی اس 23 به طور رسمی رونمایی شوند.

در عین حال امروز در فاصله حدودا بیست روز باقی مانده تا رویداد رسمی معرفی این محصولات، نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی S23 نیز منتشر شد.

تیزر تبلیغاتی گلکسی S23

نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی S23 چه اطلاعاتی در اختیارمان قرار می‌دهد؟

تیزرهای نمایش داده شده از گلکسی اس 23، همانند پوستر لو رفته سامسونگ در هفته گذشته، به طور خاص به حضور سه لنز دوربین در این گوشی‌ها اشاره دارند. نخستین ویدیوی منتشر شده که در زیر مشاهده می‌فرمایید، با مضمون ” مگاپیکسل‌هایی که شما را شگفت زده می‌کنند” بر روی رزولوشن بالای دوربین این سری پرچمداران متمرکز است.

به نظر می‌رسد محصول نمایش داده شده در این تیزر، گلکسی S23 اولترا است.

از مدتی پیش، افشاگر مطرح، Ice Universe، در خصوص قابلیت‌های سخت افزاری جدید دوربین سری گلکسی S23 و پردازش بهتری تصاویر آن سخن گفته بود. تیزر تبلیغاتی دوم گلکسی S23 نیز گویای همین امر است و بر توانایی‌های استثنایی دوربین این سری گوشی‌ها در نور کم تاکید دارد.

بار دیگر، عبارت Sooon به معنای حضور سه لنز دوربین در این گوشی‌هاست.

در این زمینه البته Ice Universe اعلام کرده که سامسونگ امسال تمرکز بیش از اندازه‌ای را بر روی دوربین جدید سری Galaxy S23 گذاشته و از دوربین پریسکوپ شگفت‌انگیز گلکسی اس 23 اولترا و ارتقای آن غافل شده است. به همین جهت این افشاگر، پیش‌بینی کرد ارتقای دوربین پریسکوپ به Galaxy S24 Ultra موکول خواهد شد.

همچنین بر اساس شایعات جدید، گلکسی S23 اولترا حتی ممکن است قید ارتقای دوربین سلفی را هم بزند و به جای دوربین 40 مگاپیکسلی، با یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی روانه بازار شود. در عین حال، حداقل ماژول دوربین این پرچمدار آتی سامسونگ قادر است ویدیوهای 8K با رزولوشن 30 فریم بر ثانیه را ثبت کند. این اتفاق در نسل قبلی این گوشی امکان‌پذیر نبود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*