قابلیت Eye Contact نرم افزار استریم زنده انویدیا

با نرم افزار استریم زنده انویدیا، تماس چشمی جعلی ایجاد کنید + ویدیو

نرم افزار استریم زنده انویدیا – NVIDIA Broadcast، با قابلیت Eye Contact به شما کمک می‌کند حتی در صورت ندیدن دوربین هم تماس چشمی داشته باشید.

NVIDIA Broadcast، نرم افزار استریم زنده انویدیا است که برای ویدیوکنفرانس‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکنون این برنامه قابلیتی را دریافت کرده که به شما اجازه می‌دهد تماس چشمی جعلی برقرار کنید تا حتی اگر به دوربین نگاه نمی‌کنید هم، اینطور به نظر برسد که نگاهتان به‌طرف دوربین است.

یکی از مشکلات فیلمبرداری زنده در خانه برای کاربران حرفه‌ای یا حتی تماس‌های ویدیویی به‌ظاهر ساده، این است که بسیاری از مردم با نگاه کردن در لنز دوربین جلوی روی خود راحت نیستند. این درحالیست که تماس چشمی مستقیم می‌تواند ارتباط بهتری را به‌وجود بیاورد.

کمپانی انویدیا برای حل این مشکل، یک نوع فناوری دیپ فیک را توسعه داده که می‌تواند کاملاً هوشمندانه جهت نگاه کردن شما را تغییر داده و آن را به‌طرف لنز دوربین بچرخاند تا تماس چشمی ایجاد شود. این قابلیت که Eye Contact نام دارد، می‌تواند با شبیه‌سازی تماس چشمی، تعامل با مخاطبان در موضوعات را بهبود می‌بخشد.

قابلیت Eye Contact نرم افزار استریم زنده انویدیا چگونه کار می‌کند؟

انویدیا در مورد قابلی تماس چشمی نرم افزار استریم زنده خود اینگونه می‌گوید:

قابلیت جدید Eye Contact با همسو کردن و تخمین زدن نگاه کاربر، تماس چشمی با دوربین را شبیه‌سازی می‌کند. با این قابلیت چشم‌ها رنگ طبیعی خود را حفظ می‌کنند و پلک زدن هم ادامه دارد. علاوه بر این وقتی خیلی از دور نگاه کنید، این تماس چشمی شبیه‌سازی شده جای خودش را به تصویر چشم‌های واقعی کاربر می‌دهد.

این فناوری از سال گذشته تحت پروژه‌ای به‌نام Maxine در حال آزمایش است و این هفته انویدیا موفق شد نسخه نهایی آن را رونمایی کند. پروژه Maxine از یک جفت SKU شتاب‌دهنده پردازش گرافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی و میکروسرویس‌های بومی ابری استفاده می‌کند که برای بهبود کیفیت صوتی، تصویری و اجرای افکت‌های واقعیت افزوده در لحظه طراحی شده‌اند.

انویدیا می‌گوید که این قابلیت مناسب تولیدکنندگان محتوایی است که در حال خواندن از روی یک متن مشغول فیلمبرداری هستند. فناوری تماس چشمی به آن‌ها کمک می‌کند تا هیچگاه نگاهشان را از روی لنز دوربین برندارند و همیشه با مخاطبان تماس چشمی خود را حفظ کنند. مجریان کنفرانس‌های ویدیویی نیز می‌توانند با بهره‌مندی از این فناوری، تعامل با مخاطبان خود را بهبود ببخشند.

انویدیا می‌گوید در حالی که این قابلیت را به نرم افزار استریم NVIDIA Broadcast اضافه کرده، اما همچنان با کمک جامعه کاربرانش به بهبود عملکرد آن ادامه خواهد داد.از آنجا که در هر صحنه رنگ و نور متفاوتی وجود دارد، این شرکت باید هوش مصنوعی خودش را طوری تربیت کند که بتواند با هر صحنه‌ای خودش را سازگار کرده و واقعی‌ترین نتایج را حاصل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*