از راست به چپ، تبلت های ۷ و ۶ اینچی، موبایل های ۴ و ۳.۵ اینچی اندرویدی

آلکاتل از سری جدید محصولات Pixi در CES 2016 رونمایی کرد

درحالی که زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه CES باقی نمانده، کاسه ی صبر آلکاتل وان تاچ سرریز شده و از سری های جدید Pixi پرده برداری کرد. سری جدید Pixi اولین محصولات معرفی شده ی این شرکت در سال جدید میلادی به شمار می روند که سیستم عامل های متنوعی را به اجرا در می آورند.

این محصولات شامل دو اسمارتفون ۳.۵ و ۴ اینچی، یک فبلت ۶ اینچی و یک تبلت ۷ اینچی می شوند که از سیستم عامل اندروید بهره می برند. درحالی که مشخصات زیادی به استثنای اندازه ی صفحه نمایش به بیرون درز نکرده است، آلکاتل آنها را میان رده هایی اعلا خطاب می کند. به گفته ی آلکاتل، این محصولات بهترین امکانات و طراحی ظاهری را در بازار تلفن های هوشمند و تبلت های اقتصادی ارائه می دهند که از این مشخصات می توان به عمر زیاد باتری و کیفیت بالای دوربین اشاره کرد.

One-Touch-Pixi-3

درکنار این دستگاه های اندرویدی، شاهد حضور تبلت ویندوزی One Touch Pixi 3 نیز هستیم. تبلت مذکور صفحه نمایشی ۸ اینچی را در خود جای داده است و از جدیدترین نسخه ی ویندوز، ویندوز ۱۰ موبایل، استفاده می کند.

افزون بر موارد معرفی شده، آلکاتل ساعت هوشمند ویژه کودکان، CareTime را معرفی کرد. این گجت پوشیدنی از امکانات ارتباطی پیشرفته ای برخوردار نیست و تنها از نسل دوم شبکه ارتباطی (۲G) پشتیبانی می کند و ترجیح داده شده که کودکان از شبکه های پرسرعت LTE و ۴G استفاده نکنند. به وسیله ی CareTime ، والدین می توانند برای فرزندانشان پیام های صوتی ارسال کنند و به برقراری تماس بپردازند. کودکان هم می توانند با ۵ شماره تلفن ثبت شده در دستگاه تماس برقرار کنند و همچنین به تماس ۱۰ مخاطب از پیش تعیین شده پاسخ دهند. از این طریق دیگر نگرانی بابت ارتباط کودک با افراد ناشناس و ممنوع برای خانواده ها باقی نمی ماند. از دیگر قابلیت های این گجت پوشیدنی، می توان به تعیین یک منطقه ی امن توسط والدین به وسیله ی فناوری GPS تعبیه شده در دستگاه اشاره نمود که به هنگام خروج کودک از این منطقه ی تعریف شده، بلافاصله یک اعلان برای پدر یا مادر کودک ارسال می شود.

برای نمایش عموم این دستگاه ها باید تا چهارشنبه، زمان افتتاح نمایشگاه CES لاس وگاس، منتظر بمانیم.

با گجت نیوز همراه باشید.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*