چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟

چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟

آیا تا به حل به‌این فکر کرده‌اید که چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟ ما در اینجا یک راهکار رایگان را به شما معرفی می‌کنیم تا تماشای فیلم با دوستان از راه دور را در چند ثانیه در اندروید، آیفون و کامپیوتر تجربه کنید.

ایده جذابی است که بتوانیم با دوستانمان در هر کجای کره خاکی که هستند، همزمان و آنلاین یک فیلم را ببینیم و تجربیاتمان را با هم به‌اشتراک بگذاریم. تله پارتی (Teleparty) به شما اجازه می‌دهد فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم فیلم را به‌صورت آنلاین با دوستان و اعضای خانواده خود ببینید. این یعنی برای مثال با استفاده از یک برنامه می‌توانید از راه دور به صورت همزمان می‌توانید فیلم های ترسناک 2024 را ببینید.

با این برنامه فرقی نمی‌کند که در یک شهر زندگی می‌کنید یا در دو کشور مجزا هستید. تله پارتی این حس را در شما به‌وجود خواهد آورد که می‌توانید با کسانی که دوستشان دارید، فیلم محبوب یا یک برنامه تلویزیونی را مشاهده می‌کنید. با معرفی و آموزش نرم افزار پخش همزمان فیلم در چند گوشی از راه دور یا تله پارتی همراه گجت نیوز باشید.

تله پارتی و پخش یک فیلم در دو گوشی از راه دور

تله پارتی (که پیشتر یک سرویس از سوی نتفلیکس به‌نام Netflix Party بود)، یک افزونه مرورگر است که به شما اجازه می‌دهد به‌صورت آنلاین همراه دیگر کاربران به تماشای سرویس‌های استریم نتفلیکس، دیزنی پلاس، هولو، HBO Max و آمازون پرایم بنشینید. شما با استفاده از این ابزار می‌تواند بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی با دوستانتان، به طور همزمان یک فیلم را شروع به‌تماشا کنید.

تله پارتی چگونه کار می‌کند؟

همانطور که گفته شد تله پارتی یک افزونه برای مرورگرهای گوگل کروم، مایکروسافت اج و اپرا است. دانلود و استفاده از آن هم کاملاً رایگان خواهد بود. سازندگانش می‌گویند که شما می‌توانید آن را حتی روی گوشی‌های اندروید هم برای تماشای فیلم با دوستان اجرا کنید. این پایان ماجرا نیست و تله پارتی یک برنامه فیلم دیدن با دوستان برای آیفون نیز محسوب می‌شود.چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟

خبر خوب اینکه برای استفاده از این برنامه هر دو طرف نیازی به تنظیمات پیچیده یا استفاده از VPN نخواهند داشت. فقط باید سرویس استریمی را انتخاب کنید که فیلتر نشده باشد. در غیر این صورت باید از یک سرویس تغییر آدرس IP استفاده کنید. برخلاف دیگر ابزارهایی که به‌ما اجازه می‌دهند از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم، تله پارتی نیازی ندارد که یک طرف میزبان و طرف دیگر مهمان باشد. برای استفاده از آن حتی نیازی به ساخت اکانت تله پارتی هم ندارید.

وب‌سایت Teleparty.com از پخش فیلم‌های HD با بافرینگ بسیار سریع پشتیبانی می‌کند. بیش از ۱۰۰ نفر می‌توانند به‌صورت همزمان به یک پارتی متصل شده و همزمان با یکدیگر یک فیلم یا سریال را ببینند. شما حتی می‌توانید در حین تماشای فیلم با یکدیگر چت کنید و حس و حالتان را به‌اشتراک بگذارید.

نحوه استفاده از تله پارتی

شما ابتدا باید وارد فروشگاه افزونه مرورگر گوگل کروم یا مایکروسافت اج شوید و از آن طریق افزونه Teleparty را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب آیکون آن در نوار ابزار بالای مرورگر شما ظاهر خواهد شد.

چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟

دانلود افزونه Teleparty برای کروم | اج

برای تماشای یک فیلم، باید یک پارتی بسازید و سپس لینک آن را در اختیار دوستانتان قرار دهید تا به آن بپیوندند. شما همچنین می‌توانید تعیین کنید که چه کسی می‌تواند فیلم را قطع و پخش کند. فراموش نکنید که فقط یک نفر می‌تواند میزبان یک پارتی باشد. اگر شما می‌خواهید میزبان شوید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد سایت یکی از سرویس‌های استریم فیلم مورد نظر خود شوید و اکانت خود را لاگین کنید.
  • به صفحه مربوط به فیلم یا سریال تلویزیونی مورد نظر خود بروید.
  • منتظر بمانید تا آیکون افزونه Teleparty در بالای مرورگر به رنگ قرمز درآید.
  • روی دکمه Tp کلیک کنید.
  • انتخاب کنید که آیا می‌خواهید کنترل پخش را خودتان انجام دهید یا خیر.
  • در نهایت روی دکمه Start the party بزنید.

چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟

اکنون تله پارتی لینکی را در اختیار شما قرار خواهد داد که با اشتراک‌گذاری آن می‌توانید دیگر اعضا را به تماشای همزمان فیلم دعوت کنید.

چگونه به یک پارتی بپیوندیم؟

اگر یکی از دوستانتان میزبان یک پارتی شده و حالا شما می‌خواهید وارد آن شوید، باید مطمئن باشید که شما در سرویس استریمی که او قصد اجرای فیلم را دارد، صاحب اکانت و اشتراک هستید. به‌طور مثال اگر دوستتان بخواهد فیلمی را از روی نتفلیکس پخش کند، شما هم باید اکانت نتفلیکس داشته باشید.

چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟

لینکی که او برایتان ارسال کرده را در قسمت نوار آدرس مرورگر کپی پیست کنید و کلید اینتر را بفشارید. سپس بدون هیچگونه کار پیچیده‌ای شما هم عضوی از آن پارتی خواهید شد.

تنظیمات مختلف پروفایل و پارتی

گرچه تله پارتی ابزارهای خیلی غنی ندارد، اما به شما این اجازه را می‌دهد تا کمی تغییرات دلخواه خود را روی پارتی اعمال کنید. به‌طور مثال شما می‌توانید برای خود یک نام و عکس پروفایل انتخاب کنید. ضمناً هر کاربری می‌تواند به‌صورت آزادانه تنظیمات صوتی و زیرنویس فیلم را برای پخش روی کامپیوتر خودش تغییر دهد. البته منظور ما از تنظیمات صوتی فقط ولوم صدای آن است. وگرنه شما نمی‌توانید زبان صوتی یک فیلم را تغییر دهید. برای خارج شدن از یک پارتی هم شما می‌توانید روی دکمه log out یا leave session کلیک کنید.

چگونه از راه دور با دوستانمان همزمان فیلم ببینیم؟

رایج‌ترین مشکلات تله پارتی

علیرغم اینکه Teleparty افزونه رایگانی است، ولی عملکرد روان و مناسبی دارد. اما گاهی اوقات هم ممکن است کاربران در استفاده از آن با مشکلاتی مواجه شوند. یکی از رایج‌ترین آن‌ها بار بیش از حد سرور است. تله پارتی می‌گوید که ۱۰۰ نفر می‌توانند عضو پارتی‌ها شوند. اما این تعداد ممکن است برای سروس مشکلاتی ایجاد کند. هر چقدر که یک سرور شلوغ‌تر شود، احتمال قطع و وصل شدن فیلم یا به‌موقع ارسال نشدن پیام‌ها وجود دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم هیچوقت پارتی‌های ۱۰۰ نفره نسازید و از افزونه تماشای فیلم با دوستان از راه دور به شکل درستی استفاده کنید.

اگر با مشکلات دیگری روبرو شده‌اید، با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانید مشکل خود را حل کنید:

  • آیا افزونه تله پارتی را به درستی روی مرورگر وب خود نصب کرده‌اید؟
  • آیا وارد اکانت خود در پلتفرم استریمینگ مورد نظر شده‌اید؟
  • آیا لینک میزبان را به‌درستی کپی و پیست کرده‌اید؟
  • اگر امکان Stop و Pause کردن یک فیلم را ندارید، مطمئن هستید که میزبان این اجازه را به شما داده است؟
  • آیا از دستگاه و مرورگر وب پشتیبانی شده‌ای استفاده می‌کنید؟
  • آیا سرویس استریم زنده مورد نظر در کشوری که شما ساکن آن هستید در دسترس است؟

در نهایت اگر مشکلات شما حل نشد، توصیه می‌کنیم یک بار مرورگر خود را به‌طور کامل ببندید و مجدداً اجرا کنید.

امیدواریم که از این نرم افزار پخش همزمان فیلم در چند گوشی از راه دور استفاده را کنید و در کنار دوستان خود با دیدن فیلم‌های مشترک لذت ببرید.