سریال the last of us

قسمت اول سریال The Last of Us حیرت‌انگیز ظاهر شد

قسمت اول سریال The Last of Us، علاوه بر ثبت دومین افتتاحیه بزرگ تاریخ HBO، با استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان و بینندگان مواجه شده است.

با شروع قدرتمند سریال The Last of Us، طرفداران بازی‌های ویدیویی و شبکه HBO، این هفته را با خیالی راحت پشت سر می‌گذرانند. این سریال علاوه بر آنکه به اتفاق آرا، عنوان برترین اقتباس از یک بازی ویدیویی را به‌خود اختصاص داده است، ارقام حیرت‌انگیزی را نیز برای این شبکه محبوب تلویزیونی به ارمغان آورد.

براساس اطلاعات منتشر شده، تعداد 4.7 میلیون بیننده از طریق پلتفرم‌های HBO، طی روز یکشنبه به تماشای اولین اپیزود این سریال نشستند. پس از House of the Dragon، این دومین افتتاحیه بزرگ و پربیننده HBO از سال 2010 تاکنون محسوب می‌شود. تعداد بینندگان سریال The Last of Us هم‌چنین در مقایسه با اولین اپیزود از فصل دوم Euphoria که از دیگر عناوین پربیننده HBO به‌شمار می‌رود، آماری دو برابری را نشان می‌دهد.

استقبال پرشور بینندگان از قسمت اول سریال The Last of Us

the last of us

این سریال هم‌چنین با موج گسترده‌ای از واکنش‌های عموما مثبت در رسانه‌های اجتماعی همراه شده و به پربحث‌ترین موضوع یکشنبه‌ شب توییتر تبدیل شد. علاوه بر این، تریلرها و تیزرهای منتشر شده از فصل اول سریال نیز بیش از 100 میلیون بار در سراسر جهان مورد بازدید قرار گرفته‌اند. کیسی بلویز، مدیرعامل HBO از استقبال بینندگان ابراز خوشنودی کرد و گفت:

ما از اینکه بینندگان سریال و طرفداران بازی، به‌طور مشترک این داستان نمادین را به‌شیوه‌ای جدید تجربه می‌کنند، هیجان‌زده هستیم و از آنها برای کمک به موفقیت این پروژه تشکر می‌کنیم. به کریگ، نیل (سازندگان سریال)، بازیگران و گروه درخشانی که خستگی ناپذیر برای موفقیت The Last of Us تلاش کردند، تبریک می‌گویم. ما مشتاقانه منتظریم تا بینندگان در سراسر جهان از قسمت‌های بعدی این فصل نیز لذت ببرند.

The Last of Us که براساس بازی ویدیویی بسیار محبوبی با همین نام ساخته شده است، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدی جدید به‌شمار می‌رود که با بودجه هنگفتی ساخته شده و بازیگری محبوب ایفاگر نقش اصلی آن است. پدرو پاسکال در این سریال، شخصیتی میانسال و سرسخت به‌نام جوئل را به‌تصویر کشیده که از نوعی طاعون جان سالم به‌در برده و به‌همراه دختری نوجوان به‌نام الی، با بازی بلا رمزی، به یک ماموریت بین‌المللی در فضای پسا آخرالزمانی آمریکا قدم می‌گذارند.

سریال the last of us

نمایش قسمت اول این سریال، با استقبال پرشور طرفداران بازی و هم‌چنین سایر بینندگان روبرو شده است. راس بونیم، از منتقدان Collider نوشت:

The Last of Us یک بازگویی فوق‌العاده از داستانی است که پیش‌تر یکی از بهترین روایت‌ها در قالب یک بازی ویدیویی بود. در این نسخه اهمیت تفاوت دیدگاه‌ها به‌گونه‌ای برجسته بیان شده که در صورت ساخت فصل دوم، اهمیت بیش‌تری پیدا خواهد کرد.

کریگ مازیم و نیل دراکمن، سازندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز از استقبال بینندگان به‌وجد آمده و گفتند:

تمرکز ما صرفا بر این بود که بهترین اقتباس ممکن از این داستان دوست داشتنی را برای مخاطبان پرتعداد خود به ارمغان بیاوریم. ما از استقبال طرفداران بازی و هم‌چنین بینندگان جدید بسیار خرسندیم.

اقتباس بازی‌های ویدیویی در گذشته با نتایج ضد و نقیضی همراه بوده‌اند. درحالی‌که برخی عناوین مانند Rampage و Detective Pikachu به موفقیت مناسبی در گیشه دست یافتند، اما نمونه‌های دیگر نظیر Uncharted، Assassin’s Creed، Warcraft و Prince of Persia زیر تیغ طرفداران و منتقدان قرار گرفتند. پیش از The Last of Us، سریال The Witcher از نت‌فلیکس عنوان موفق‌ترین اقتباس از یک بازی‌ ویدیویی را به‌خود اختصاص داده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*