پیام رسان واتساپ

قابلیت جدید و جذاب واتساپ در آینده: اضافه کردن پیام صوتی در استاتوس

به‌لطف قابلیت جدید واتساپ، کاربران این پیام‌رسان می‌توانند در آینده پیام های صوتی را به بخش استاتوس خود اضافه کنند.

واتساپ طی ماه‌های گذشته، با آزمایش ویژگی‌های مختلف و انتشار آنها، تغییراتی مهم را در پیام‌رسان خود اعمال کرده است. اکنون طبق گزارش جدید، این شرکت در حال کار بر روی یک قابلیت جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد در بخش استاتوس خود از پیام‌ صوتی استفاده کنند.

قابلیت جدید واتساپ که از ماه جولای 2022 در دست توسعه است، اکنون براساس گزارش WABetaInfo در جدیدترین نسخه بتای این پیام‌رسان، برای تعدادی از آزمایش‌کنندگان منتشر شده است. به‌نقل از این پایگاه، با ارائه ویژگی مذکور می‌توان به بخش استاتوس که در حال حاضر برای ساخت یادداشت‌های متنی کاربرد دارد، پیام های صوتی نیز اضافه کرد.

واتساپ

مشابه با قابلیت ارسال پیام های صوتی در چت واتساپ، در این ویژگی نیز دکمه ارسال به میکروفون تبدیل می‌شود که با نگه داشتن آن می‌توان پیام صوتی را ضبط کرد. مانند سایر به‌روزرسانی‌های استاتوس، پیام های صوتی نیز در این بخش با مخاطبین به اشتراک گذاشته می‌شوند و برای مدت 24 ساعت قابل نمایش خواهد بود.

لازم به‌ذکر است که استفاده از پیام صوتی در استاتوس، با محدودیت زمانی 30 ثانیه‌ای همراه خواهد بود. علاوه بر آن، اگر مخاطبین شما از نسخه قدیمی برنامه استفاده کنند نیز قادر به شنیدن آنها نیستند. پیام‌رسان متا اخیرا با ویژگی‌های جدیدی به‌روز شده که از جمله آنها می‌توان به قابلیت مسدودسازی کاربر به‌طور مستقیم از طریق اعلان پیام، انتقال محلی سابقه چت‌های کاربران و امکان استفاده از پروکسی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*