کیا موتورز

کیا موتورز: کوشا خودرو نماینده ما در ایران نیست، واردات منتفی می‌شود؟

کیا موتورز به‌طور رسمی اعلام کرد شرکت کوشا خودرو نماینده این خودروساز در ایران نیست؛ اما آیا با این بیانیه واردات خودروهای کیا به ایران متوقف خواهد شد؟

شرکت کوشا خودرو از چند ماه قبل به‌شکل گسترده به تبلیغ محصولات کیا در ایران پرداخت و خود را نماینده این خودروساز کره ای دانست. این واردکننده حدود یک ماه قبل نیز نخستین محموله از محصولات کیا را به ایران آورده و قصد دارد آنها را به‌زودی در بورس کالای ایران عرضه کند.

کوشا خودرو نماینده کیا موتورز نیست

کیا موتورز

در شرایطی که اولین محموله از محصولات کیا توسط شرکت کوشا خودرو به ایران وارد شده و این شرکت واردات سایر محصولات این خودروساز را نیز در دستور کار خود قرار داده است، شرکت کیا موتورز کره جنوبی با انتشار یک نامه رسمی اعلام کرد کوشا خودرو نماینده رسمی این خودروساز نیست و برای فعالیت در حوزه مربوط به محصولات کیا هیچ مجوزی دریافت نکرده است.

آیا واردات خودروهای کیا متوقف می‌شود؟

با توجه به این‌که خدمات پس از فروش و انتقال تکنولوژی جزو شروط اصلی واردات خودرو محسوب می‌شوند و همچنین از آنجایی که کیا به‌صورت رسمی کوشا خودرو را نماینده خود ندانسته، آیا واردات محصولات کیا به ایران متوقف خواهد شد؟

در همین راستا مسئولان شرکت کوشا خودرو در واکنش به نامه شرکت کیا اعلام کردند هیچ شرکت مادری به‌دلیل شرایط تحریمی خواهان فعالیت و حضور در ایران نیست. از این رو به‌شکل رسمی هیچ نمایندگی به‌صورت مستقیم از طرف شرکت مادر در ایران حضور ندارد و نامه ارسالی توسط کیا نیز به همین موضوع مربوط می‌شود. همچنین مسئولان کوشا خودرو تاکید کردند واردات خودروهای برند کیا کماکان ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*