کراس اوور BAC X3

کراس اوور جمع‌وجور BAC X3 رونمایی شد + عکس و مشخصات

شرکت خودروسازان بم از کراس اوور BAC X3 به‌عنوان محصول جدید خود در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی کرد. در ادامه با این کراس اوور جمع‌وجور خودروسازان بم آشنا خواهیم شد.

شرکت خودروسازان بم در نمایشگاه خودرو کرمان از BAC X3 به‌عنوان محصول جدید خود پرده برداشت. این خودرو که نسخه ایرانیزه شده جیلی X3 Pro محسوب می‌شود در ابتدای سال 1402 تولید انبوه آن آغاز خواهد شد و قرار است در اردیبهشت ماه نیز به بازار عرضه شود.

مشخصات کراس اوور BAC X3

کراس اوور BAC X3

کراس اوور جمع‌وجور خودروسازان بم دارای طراحی ظاهری جذابی بوده و در نمای جلو آن شاهد یک جلوپنجره بزرگ با حاشیه کرومی هستیم که ترکیب آن با چراغ‌ها نمای جذابی را به‌وجود آورده است.

کراس اوور BAC X3

شرکت خودروسازان بم برای این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر 102 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

کراس اوور BAC X3

این خودرو دارای مصرف سوخت پایینی بوده و از امکانات متعددی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه‌ای به‌همراه سیستم‌های کنترل و پایداری ABS، EBD، ESC، VDC، EBA، TSC و HHC بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*